HJÄLP!

Nu har jag fått massa frågor om min header & jaaa jag behöver en ny!
Det har varit på G, men tyvärr blev det aldrig något av den jag beställde, så nu måste jag hitta någon ny som kan hjälpa mig.
Det krångliga är att jag inte kan sätta in pengar på svenskt konto då det kostar en massa att föra över från amerikanskt, men jag skickar gärna någon liten present som önskas härifrån!

Vill någon hjälpa?
Jag vill inte ha något svårt, krångligt & komplicerat.

Eller vet ni någon som är duktig?

Hjälp hjälp hjälp

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är en trogen läsare men dålig kommenterare. Hjälper dig gärna med en ny header - free of charge, of course.

2012-05-08 @ 00:31:20
URL: http://multipurpose.blogg.se/
Postat av: Kusin Sarah

Kan också hjälpa dig helt gratis! :) Kram! :)

2012-05-08 @ 06:50:36
URL: http://slonnstam.com
Postat av: Amanda

Alltid kul att kunna hjälpa till! Trodde min mail följde med i förra kommentaren, men den borde finnas med nu i alla fall :)

2012-05-08 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0