Så. Trött!

Full-rulle har det varit denna soliga & stekheta fredag.
Vi har bland annat träffat mammor & deras små.
Himla kul med nya bekantskaper!
Vi hakade på deras barnvagnsträningspass (långt ord!) & jag var himla stark med tanke på att jag enbart tränat yoga sedan hösten 2010.
Att enbart Yoga är verkligen det bästa beslutet jag någonsin tagit. Kroppen mår så bra av det. Man får en hejdundrandes träning & lär sig verkligen att slappna av & bli mer vän med sig själv.

Nu kom jag visst av mig lite..
Efter 3 dagar ensam med bebis & hund börjar jag bli ganska (väldigt!) trött så nu får allt Andrew ta & komma hem!








Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du hittat mammor att umgås med!

Det gör så otroligt mycket.. och inte helt fel att kombinera med lite träning oxå .

Förstår att du är trött efter 3 dagar själv.. bara att ta en dusch blir ju en utmaning då man har en sån liten att ta hand om ensam.

Njut nu när A kommer hem :-)



Kramar !!!

2012-05-19 @ 08:45:31
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Jag är också sugen på yoga ! :) speciellt nu när jag snart har fött två barn.. Kanske är en bra sak att tänka noga på ;) KRAM

2012-05-19 @ 10:46:40
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0