Dejta lite mer

Vi har haft en otroligt härlig dag här!
Solen har gassat på & vi har strosat runt i ett fint område med massa små inredningsbutiker & annat krimskrams.
Det blev en god Quiche till lunch på mitt favorithak & sedan åkte vi för att handla lite nödvändigheter såsom öl, cider & yogurt.
 
Nu har jag yogat här hemma utan stressen av att August kan vakna vilken sekund som helst & det var väldigt behövligt. Tänk att det är så mycket enklare att yoga när man kan slappna av i tankarna fullt.
Så underbart!
I Januari kommer jag tillhöra ett gym som har barnpassning så jag kan yoga flera gånger i veckan & det ska bli himla härligt.
 
Nu ska jag rulla ihop yogamattan & göra mig iordning för kvällen.
Jag & Andrew drar på biodejt.
Det var ju så härligt att få umgås häromdagen, så vi passar på igen!
 
Hoppas ni har en fin start på helgen kära ni <3
 

Kommentarer
Postat av: Moffa

Ohhh ja, en underbar start på helgen!
Jag och mormor ska ju passa gulleklimpen när ni är på dejt <3

Svar: Bästa barnvakterna! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-17 @ 00:00:55
Postat av: Lotta

Jenny du är helt otroligt fin i den där hårfärgen!!

Svar: Men vad glad jag blir! :) TACK kära du!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-17 @ 10:34:20
URL: http://lottaandersson.tumblr.com
Postat av: Trees, mamma i London

Gud vad fin du ar!! :)

Svar: Men gulle! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-18 @ 00:41:31
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Emma

Vilken fin bild på er!

Svar: Tack!!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-18 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0