Grattis Pappi ♥

Idag är det ingen vanlig dag för det är min pappis (& världens bästa morfars) födelsedag!
Hurra Hurra!
Tänk att vi äntligen får vara med & fira en födelsedag! Det var väldigt länge sedan.
Igår bjöd vi ut till BBQ-middag & det vart även en pannkaksfrukost.
Vi får se vad dagen bjuder på idag.
Kanske en liten tårtbit till födelsedagsbarnet?
 

Grattis älskade älskade pappa! Vi är så himlans glada att du är här!
 
 
Och jag får ju inte glömma att idag blir Mally 2 år!
Tänk att få dela födelsedag med Moffa! :)
 

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Bodde i Karlstad förr, uppvuxen i en stad några mil utanför, men i tonåren flyttade jag till Oslo och här är jag kvar med familjen 5 år senare, min kära är från Norrland och vi träffades här :D

Kramar!

Svar: Åh där ser man!Blev så nyfiken ;)
Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-18 @ 18:27:40
URL: http://madeleines.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så mysigt att få fira din pappa på hans dag! Han är ju så härligt glad hela tiden er fina August :D

Svar: Jaa så himla härligt!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-18 @ 19:31:30
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Hanna

Men vad härligt att ni får fira tillsammamns i år!

Svar: Ja verkligen! Kunde inte vara bättre! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-18 @ 19:33:11
Postat av: Pappa

Tack alla godingar i Nashville, cupcake med ljus i sann "American style" :-)

2012-11-19 @ 02:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0