Presenter till The Mama

Här kommer ett litet urval av allt fint som jag fick
 
 
Bearnaisesås, Aromat & vaniljsocker är alltid med i paket, brev osv från Sverige.
Måste ha aromat i köttbullar samt potatismos. Spelar ingen roll hur mycket glutamat & skrutt det är i ;)
 
 
Och ett gäng böcker från min gigantiska samling som ligger på vinden hos mammi & pappa.
Lundell & Paulo Coelho är mina absoluta favoritförfattare
 
 
Jag har suktat efter dessa söta uggleljushållare i evigheter & äntligen fick dom flytta hem till oss
 
 
Pandora brythjärta som jag ska dela med Mami :)
Så himla fint. Nu har jag 3 fulla armband!
Och min bebisbok. Så roligt att jämföra mig & August.
Visste tex inte att jag GICK vid 10 månader? Eller att jag kunde säga titta, se & ost i samma veva.
Ost liksom!?
Ja jag är ju lite knäpp ;)

Kommentarer
Postat av: Anna (dOddA)

Åhh ugglorna! Köpte den största i lördags... Efter 10 minuter åkte den i backen :( men störtade tillbaka och EN ynka fanns kvar... Blir ett par små också tror jag, älskar ugglorna!

Kram!

Svar: Ja dom är ju SÅ fina!! Trist att de åkte i golvet :/
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 16:33:28
URL: http://engfields.blogg.se
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Åh men gud så gott det lät! Måste testa, tror jag skulle älska det, tack för tips :D

Kramar

Svar: Ja testa! :)KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 17:37:20
URL: http://madeleines.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Så roligt att se vad du fått och speciellt vad du saknar i matväg här hemifrån.
Det fick mig att fundera över vad jag själv skulle sakna om jag bodde utomlands.. Tror nog att Bregott och Hushållsost skulle hamna högst upp på listan ;-)

Vad glad jag är för din skull att du har dina föräldrar på besök :-)
Mys!!

Kramar!!!

Svar: Åååh jag saknar bregott & hushållsost SÅ mycket. Men det är inte så enkelt att flyga över det ;) På 18 timmar hinner det bli himla äckligt, haha.KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 20:59:21
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Zarah - mamma och matte till mops

Å vad snällt! Kram

Svar: Jaa eller hur? :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 21:33:26
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Dixie

Glutamat FTW! :D
Måste vara så himla ovärderlig tid nu med dina päron, för er alla.
Och grattis till bra, soviga, nätter! Plötsligt händer det ;) och om det kommer bakslag vet ni ju att han kan sova iaf :)

Svar: haha! Glutamat ftw.. haha! ;)
Jaa vi hade ett bakslag igår, men hoppas lilleman studsar tillbaka till sina härliga sovnätter snart ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 21:49:25
URL: http://Entillskrutt.blogspot.com
Postat av: Karolina, mamma till My

Vilka fina grejer, berlockerna var underbara!
Njut nu och uttnyttja dina föräldrar till max ;) hihi!
Kramar

Svar: Jaa det gör jag verkligen! :)Och Pandora är verkligen så himla fina! Älskar mina armband :)
KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 22:40:32
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Emelie

Har också den rosa boken från när jag var liten och mitt första ord var titta! Kul att kolla tillbax på!

Svar: Det är många som hade den har jag förstått :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 23:08:50
Postat av: Nathalie

Vad mycket fint! Ugglorna är såå fina! Hoppas ni har det riktigt mys med familjen! =)
Och heja August som sover så bra!! Hoppas hoppas det håller i sig!
Kram!

Svar: Älskar ugglorna! :) Det har varit lite sisådär, men det är förhoppningsvis tillfälligt ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 23:23:53
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Alexandra

Av en slump fick jag reda på att en tjej från min ort oxå är bosatt i Nashville! =) hihi lite roligt.

Svar: Nämen vad roligt!! Vad heter hon & vart bor hon? Vill gärna träffa nya vänner!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-14 @ 23:24:12
Postat av: Kim

Åh jag älskar också aromat! Kött- och grillkrydda är en annan favorit :)
Jag har dock inte provat aromat i köttbullar eller mos - ska göra det nästa gång!:)


Svar: Ja testa!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-15 @ 01:53:26
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
Postat av: Pernilla Chis

Kul att se vad du beställt från Sverige.
JUST en sån där Första bok har jag med från när jag var liten. Kul :)

Svar: Den var tydligen populär nä i var små :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-15 @ 12:54:23
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Ugglelyktorna var ju bedårande! Vart är de ifrån?

Svar: Jamen visst är dom! :) Lagerhaus!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-15 @ 21:13:30
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Alexandra

Har du nån mailadress? Så kan jag skicka hennes namn där! Känner henne inte personligen men vet att hon är från stan och flyttat till Nashville! =)

Svar: Åh vad roligt! [email protected]
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-20 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0