Puh!

Jag fick min flunsa-spruta imorse & hela armen värkte då jag åkte hem.
Väl hemma kom jag på den mest idiotiska tanken ever!
Nämligen att göra ett test på Andrews bror & frus Insanity Workout för att se vilken form jag är i.
Eftersom jag inte tränat annat än Yoga i över 2 år, så fick jag blodsmak i munnen ganska snabbt då det är mycket cardio.
Men jag är den som inte ger mig då det är en utmaning på G, så jag körde ALL IN hela testet & fick bra resultat.
 
Efter stretchen började jag dock känna mig hemskt illamående & yr.
Hela kroppen var som sphagetti & bara värkte.
Googlade snabbt upp hård träning & flu shot, vilket såklart inte är en bra kombo.
Så jag gick runt som i ett töcken, drack litervis med vatten, åt miljoner skedar med Peanut Butter för att ge kroppen snabb energi & protein.
 
Först efter ett par timmar började jag känna mig någorlunda normal igen.
Tror jag håller mig till min härliga, avslappnande yoga i framtiden ;)
 

Kommentarer
Postat av: Marie Smith

Vilken härlig blogg du har!

Marie

Svar: Tack!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 03:04:25
URL: http://www.mls73.wordpress.com
Postat av: Victoria b

Oops haha lite roligt ändå :) himla fin bild förresten. Kram

Svar: haha jag vet ;) klumpiga jag
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 04:07:44
Postat av: Pappa

Typiskt för min lilla goding Jenny :-)

Svar: haha jaa eller hur? ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 05:25:01
Postat av: Sara

Hej på dig! Jag har följt din blogg sedan du(vi) var halvvägs in i våra graviditeter! :-) vi var nog beräknade med eb veckas mellanrum men fick båda två ganska tidigt! Min dotter Milou föddes bara 3 dagar efter August! :-) har kommenterar några gånger men bättre kan man!! :-p du brukar ju också vara så bra på att svara på kommentarer! Jag har ett litet önskemål... Kan inte du berätta lite mer om Yoga, hur/varför började du? Vilken typ håller du på med? Om man vill börja vad ska man tänka på?? Ja du fattar, jag vill veta ALLT!! :-p

Kul å följa dig på bloggen och insta!! :-) jag heter Lillastrumpen på insta om du vill kolla! :-)

Svar: Men vad roligt att du uppskattar bloggen så mycket! :) Ja kommentera gärna gärna mer. Jag blir så glad!Och grattis till din dotter! :) Vad kul att hon & August är så nära varandra i ålder!

Jag kan absolut göra ett Yoga-inlägg! Håll utkik :)
KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 07:28:30
Postat av: Maria, Livet med tre

Först och främst... Vilken fantastiskt vacker bild på dig!!
Såååå fin!
Och sen.. ja.. det kanske inte var någon bra kombo med träningen och vaccinet men vem sjutton hade tänkt på det? Inte jag i alla fall ;-)
Lycka till nu de dagarna du ska vara ensam med A, hoppas han sover bra så du får hämta energi emellanåt.

Kram kram fina!

Svar: TACK kära du <3För både komplimang & lyckönskningar :)
Det behövs ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 08:03:13
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad jobbigt det lät!! du får ge träningen ett nytt försök en annan gång när du inte är nysprutad :)

Svar: haha jaa det var sjukt jobbigt. Vi får se om det blir något mer försök ;) saknar inte direkt den där hårda träningen faktiskt :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 08:36:23
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Hanna - sthlmsmamma i Växjö

Vilken fin bild på dig! Underbara färger :)

Svar: Åh TACK! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 14:00:03
URL: http://hjn.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0