Booh!

Jag fick världens sug för att baka idag, så jag har stått en bra stund i köket nu på kvällen.
Mjölet har skvätt överallt, det ligger en miljard slevar, bunkar & decilitermått i diskhon.
Men åh så kul det var!
 
Här är lite av resultaten
 
 
Vaniljcupcakes med creme cheese frosting. Helt himmelskt goda!
Jag som aldrig gjort cupcakes förut, lyckades på första försöket. Så roligt!
 
 
Och spökmaränger :)
Lånade recept av Bambi.
Busenkelt & riktigt goda! Och så är dom väldigt söta också. Trots att jag inte är sådär superduktig med småpill som att spritsa & "måla" chokladögon & munnar ;)
They do the trick!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan & mumsa gottigheter!

Kommentarer
Postat av: Caroline

LOVE THOSE GHOSTS! SO CUTE!!!!! :)

Svar: Super easy to make! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-31 @ 02:34:48
URL: http://www.carolineandshayne.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

nämen åh vad fina de är!

sv; det skiljer bara fyra dagar mellan Liam och Melina :)

2012-10-31 @ 07:38:01
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0