En helt ny värld

August är överallt i hela huset & upptäcker.
Han kryp-ålar fort som bara den! Försöker klättra & stoppar allt i munnen som kommer i hans väg.
Sladdar, pappas gitarrer & mammas vattenflaska är favoriter. Och våra dörrstoppare!
Han är så otroligt upptagen & inte alls lika mammaberoende som han var för några dagar sen.
Nog är han mammig, men inte i närheten vad han förut varit.
Så trots att det är mycket spring här nu, känns det ändå mycket enklare då jag inte behöver bära lillkorven hela tiden.
Han hänger på själv :)
 
 
Älskar att se denna mini-människan utvecklas!
Han har en sådan personlighet & vilja.
Envis så det räcker till 100 man!

Kommentarer
Postat av: pappa

Lik sin mor!?

Svar: Jag säger att han är lik Andrew ;) Det är väl förnekelse, haha
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 05:29:16
Postat av: Linn

Du tar så fina bilder! Vad har du för kamera? Redigerar du dina bilder?

Svar: TACK! Nikon D7000 har jag :) Och redigera gör jag inte för jag har ingen aning om hur ;) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 08:08:30
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

mysigt att han är så nyfiken!

sv; ja mugghållaren har jag längtat efter :)

Svar: Det är helt underbart :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 08:18:27
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Såååå charmig tid, de är så galet nyfikna men det är verkligen intressant att följa de där små från bebis till barn :) :)

Svar: jaa jag älskar denna tiden! :) trots sömnbrist ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 10:58:17
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: johanna-tvillingmamma

Nu måste jag ju bara skriva och säga hej!
Vi har en gemensam bekant Malin S (karlstad) och sen dyker "du" upp lite varstans på andra bloggar som jag läser hihi!
Ha en fin vecka!
kram

Svar: Men vad roligt! :) Och vilken fin blogg du har! Och himlans fina små tjejer :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 11:04:23
URL: http://www.tvillingmamma.se
Postat av: Emma

Han är så fin!

Svar: Gulle! :) Jag håller med såklart ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 13:03:24
Postat av: Camilla Lindberg

Kramar i massor! Ni är så fina.

Svar: Kramar tillbaka!!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 15:20:32
Postat av: Viktoria

Hej Jenny! Läste om bärnstenshalsband till bebisar vid tandsättning och tänkte på dig/er och sömnen. Kanske värt att prova?

"Bärnstenen tar bort tandont, eksem och inflammationer. Bärnstenen aktiveras av bebisarnas värme, och frigör jod, kamfer och helande oljor som sägs vara antiinflammatoriska, skyddande och välgörande."

Svar: Jag har hört om det! Tack fina för att du påminde mig. Jag har helt glömt av att jag så gärna ville testa det. tack tack!! :) Ska googla genast!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 16:28:38
Postat av: Viktoria

Hoppas att det fungerar!

2012-10-15 @ 20:51:32
Postat av: camilla

Å så det kan vända snabbt! Här har vi en kille som gärna sitter på mammas höft så mycket han bara får. Det finns hopp! Haha.. ;)

Goa ungar alltså!

Svar: Det finns hopp! ;) Jag tänker detsamma om sömnen, haha.
Ja visst älskar man dom oändligt :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-15 @ 22:22:09
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Vilken going! Måste verkligen vara skönt att slippa bära dem hela tiden ändå. Längtar tills dess!

Svar: Jaa det är SÅ skönt! Jag känner redan skillnad i ryggen!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-16 @ 16:31:19
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0