Himla otur

Så less jag blir när Andrew måste resa så det påverkar helgerna.
Och nu är hans flyg försenat (som alltid på lördagar..) & han kommer lagom hem till att säga Godnatt till August.
Det var den Lördagen.
Suck så trist!
Det har varit otroligt skönt att vara ifrån varandra lite (om man får säga så..?) men nu är det ju lördag & jag tycker det är Så otroligt viktigt att ha kvalitetstid som familj.
Oh well.
Vi får mysa imorgon istället. Och jag får skjuta upp min 8-månaders-efterlängtade egentid ytterligare en vecka. Drömmer om lååång manikyr & pedikyr.. Denna ickesovande trötta maman needs some lööööve!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Jenny!
Åh vad jag tycker om att läsa din blogg, har följt den långt innan August föddes:-)
Letar du fortfarande efter någon som kan fixa din design? Dethär med "hel" design är jag inte så hajpad på, men jag fixar gärna din header om du vill:-)
Kram Cecilia

2012-10-13 @ 16:54:03
URL: http://www.ceciliabarnes.blogg.se
Postat av: Carro

De får man säga:) tror bara förhållandet mår bra av att man är ifrån varandra lite.. Tråkigt med att han missa august bara..:/ åh..
Men snart kommer dina päron så får du förhoppningsvis lite egentid:) krams

Svar: Så sant!! :) Ja jag längtar!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-13 @ 19:35:37
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: louise

Du är iaf väldigt snygg - med eller utan sömn :)

Svar: Men gulle dig!! TACK!!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-13 @ 21:14:00
Postat av: Mammi

Jaa ni har så rätt, snart kommer vi och då får Jenny siva och pyssla om sig så mycket hon vill, vi är GÄRNA barn/ hundvakt!!!! Längtar!!!!

Svar: JAA :) Vi längtar också!!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-13 @ 22:51:25
Postat av: Mammi

Sova ska det va

2012-10-13 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0