Kaos

Vi hade planerat dagen så bra trodde vi. En riktig mysfredag skulle det bli.
Men allt blev pannkaka & slutade med övertrött sur familj & att Andrew är iväg för att hämta 2 burritos, eftersom vi håller på att dö hungerdöden, då vi inte ätit lunch.
Som grädden på moset slog jag huvudet så hårt i bildörren att jag har värk i nacken. (Orutinerat, I know)
Jäkla skrutt dag!
Slår vad om att lillkorv kommer sova sämre än sämst som grand finale.

Positivt var dock att jag äntligen hittade cocos-mjölkyogurt med vaniljsmak till August.

Nej nu kastar jag in handduken
Imorgon blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är så fin att det inte är klokt.

2012-10-27 @ 08:12:44
URL: http://hannarosell.se
Postat av: HAnna

Hoppas det blir en bättre dag idag!

Vad stor August ser ut på bilden! Jättesöt och fin som alltid.

Svar: Tack fina! Jaaa han växer så det knakar :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-27 @ 11:54:54
URL: http://hjn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0