Min lördag

Ligger visst lite efter i dagarna här på bloggen, men då får ni ta del av vår härliga Söndag imorgon istället :)
Igår, Lördag, hade jag min första riktiga ensamtid.
På förmidagen tog Andrew med sig August för att göra ett par ärenden.
Dom var borta såpass länge att jag hann städa undan, duscha & göra mig iordning samt baka kladdkakemuffins.
(ALLA har bakat kladdkakemuffins i helgen?!)
 
Vid halv 12 kom Caroline & Shayne med deras lilla Audrey.
August älskar att leka med Audrey!
 
Jag & Caroline dumpade sällskapet & åkte till en salong för att få naglarna fixade.
Älskar att dom har massagestolar när man får sin mani/pedi!
Det blev en grå-historia på mina fingrar & rött på fötterna
 
Vi blev borta i flera timmar & när vi kom tillbaka kurrade det i alla magar, så vi åkte till ett mexikanskt hak för att äta tacos, burritos, guacamole & dricka margaritas samt öl.
Har ni haft en Coronarita någon gång?
Man häller en Corona i Margaritan!

Efter dessert hamnade samtliga i sällskapet i matkoma så där slutade en perfekt dag.
Och sedan sov August 9 timmar i sträck på det.
 
HAPPY MAMA!

Kommentarer
Postat av: anna m ludde

Beställa in en margarita är typ det första jag gör när jag kommer till USA. :) Men har aldrig testat med ölen i...
Grattis till både egentid och sömn! :)
Kram

Svar: Det är inte så tokigt som det låter! :) tack fina!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 04:49:11
URL: http://annatotti.se
Postat av: Pernilla Chis

Såna där mexikanskahak kan jag verkligen sakna!
Låter ju som rena drömlördagen :)

Svar: Jag älskar älskar sådana restauranger! Billigt & sjukt god mat!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 09:30:19
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Nikita

åh gudars så härligt det lät :D skönt att august sov så bra också, som pricken ovan i:et lixom :D

Svar: Ja det kunde inte bli bättre! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 09:39:36
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Hanna

Låter som en perfekt dag! Men å vad fin cardigan Audrey hade på fotot! Den skulle min Lilly ha...men antar att det är ngt amerikanskt märke?

Svar: Jag tror det är Baby Gap! Ska fråga :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 10:23:48
Postat av: Nina

Vilken underbar grå färg på naglarna, precis den nyansen är jag själv på jakt efter! Haha, jag gjorde också kladdkakemuffins i helgen :) Aldrig gjort tidigare men vi skulle få fikabesök och hade inget hemma, och av någon anledning blev det just detta! Väldigt goda i alla fall! Va underbart att August sov så länge!! Håller tummarna att det fortsätter så!

2012-10-22 @ 10:44:16
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Mammi

Fina är ni allihopa, hoppas allt håller i sig! Kram

Svar: Hoppas hoppas hoppas! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 12:06:58
Postat av: Fadderbarnet

Vilken drömdag! Gött för dig! Korridrinkmenyn är precis bytt och där finns nu Lagerita.. Tequila, agavesyrup, lime som toppas med fatöl :) riktigt nice! Hälsa A och guldgossen.

Svar: Mm det låter himla gott! Kram på dig barnet!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-22 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0