Musik klass, shopping & bullbak

OJ vilken dag!
Efter en riktigt jobbig natt, vet jag inte hur jag fick energi till allt som gjorts idag!
 
Mally fick åka på hunddagis imorse eftersom jag räknade med en del fläng.
August & jag styrde nosen mot ett område som heter Green Hills där vi skulle gå på en musik klass.
Och som han älskade klassen. Helt underbart att se sitt barn så glad & full i energi.
När vi var färdiga gick vi i några butiker & jag hittade en kjol jag verkligen suktat efter i en månad, på halva reapriset!!
Och det fanns bara en kvar i min storlek. Vad är oddsen?
Då blir man glad!
August somnade i bärselen så jag passade även på att storhandla & han vaknade igen lagom till att vi kom tillbaka till bilen.
Vi fick amma i bilen eftersom klockan hunnit bli eftermiddag & det var dags att hämta Mally.
Hämta hund. Åka hem. Packa upp att mat.
Jamen då får jag för mig att börja tvätta, diska & baka bullar (!!?)
Så det har jag nu gjort.
Klockan är nästan halv 6 & jag sitter ner för första gången idag. Och lunch hann jag inte med kom jag på nu..
Phew!
 
Ja ja! Jag tycker faktiskt om sådana här dagar emellanåt. När man bara flänger & får saker gjort & Tjoff så är det kvällen & då kan man verkligen NJUTA av att ligga i soffan.
Med ett gäng bullar såklart ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Duktiga dotter!

Svar: Jamenvisst är jag! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-05 @ 05:21:25
Postat av: Maria, Livet med tre

Oj oj .. det var inte illa flängt men jag håller med dig.. Sådana dagar är skönt då och då.
Och vad kul att du hann med bullarna ;-)
Extra gott att ligga i soffan sen..

Det där med bak utomlands har jag tänkt på många gånger, hur är det egentligen?
Blir det samma grej? Samma smaker som man är van vid hemifrån?

Kram på dig fina!

Svar: Jag ser allt till att få med mig svenska bakingredienser hem ;) Det är svårt att få allt att smaka lika eftersom vi inte har vaniljsocker (!!) eller samma sirap osv.. Men övning ger färdighet. Bullarna är helsvenska kan jag lova ;) Och det var väldigt skönt att slappa i soffan med en påse i knät, hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-05 @ 07:56:10
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh så gott med bullar!

sv; ja öf är grymt! och att det är gratis är helt otroligt

2012-10-05 @ 08:00:09
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Wow vilken händelserik dag!

2012-10-05 @ 09:49:16
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Så gott! :D

Svar: Mmm det var det minsann :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-05 @ 18:06:59
URL: http://sandrasphotoo.blogg.se
Postat av: camilla

Det där såg inte dumt ut alls!

Hoppas ni får en fin helg!
Kram

Svar: Det var inte tokigt alls ;) Tack detsamma vännen!
Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-05 @ 22:16:38
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0