:(

Update: Jag FÅR amma. Vill grina av glädje & lättnad! 
 
Här har vi sjukstuga.
Jag har sprungit fram & tillbaka till badrummet & misstänker matförgiftning..
Sådär roligt.
August har fått väldigt lös mage så jag får inte amma honom..
Jag känner mig som världens sämsta mamma :(
Vi har köpt ersättning & börjat tina bröstmjölken som jag pumpat & fryst in.
På över 7 månader har vi testat att ge flaska 3 gånger & det har inte funkat..
Jag har alltid ammat.
Jag fasar natten!
Hur ska det gå när han vaknar & vill amma?
Ugh..
 
 
Älskade älskade lilla hjärtat
 

Kommentarer
Postat av: Julie

Hi Jenny. Oh no, feel better soon! Madforgiftning is the worst. When we first started giving Asger the bottle the nurses told me to get close to him like when breastfeeding, skin to skin, and then try the bottle, so he thinks it is you.. that might be worth a try?! Hope it works out!
Hugs Julie

Svar: Yeah it is horrible! We have only tried the bottle 3 times so yesterday wasn't a big success ;) I think August is too old to try the nursing/bottle trick.. He wants the real deal and nothing else :( We will try different bottles! Thank you for your advice though and I'll def keep trying what you suggested! Thanks love!
xx
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 05:23:32
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas ni snart mår bättre.

Svar: Tack fina du!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 06:51:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Mammi

Det är bra att du fick reda på att du får amma, vet inte om måt tillfälle däran inte får. Krya på dej!

Svar: Nej vi fick helt fel info i början! Tur att vi ringde vidare!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 09:15:01
Postat av: Malin - Edwins mamma

Skönt att du fick amma, underlättar ju sååå i detta läge! Krya på er!!!!!!!!

Svar: Ja verkligen! Puh! Tack & KRAM :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 10:51:13
Postat av: Hb

Hej! Är det mam-napp som August har? Nu vet jag inte vad ni har för flaska. Men vår lilla tös tog ingen flaska förän vi köpte en mam-flaska som i princip ser ut som napparna i formen. Anti kolik heter flaskan vi har och finns på vanliga matvaruaffärerna här i sverige. Kan ju vara värt att testa om ni nu använder en annan slags flaska så ni vet!

Svar: Ja det är det & vilket otroligt bra tips!! Tack tack tack! Det ska jag testa med en gång!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 11:02:32
Postat av: Zarah - mamma till två och matte till mops

Åå mina söta! Hoppas ni snart mår bättre. KRAM

2012-09-24 @ 17:12:04
URL: http://zaraholine.com
Postat av: camilla

Fyyy, lider mer er! Vi åkte också på det när Elton var 5 mån men han klarade sig. Skönt att det inte smittar via bröstmjölken.

Krya!!

Kram

Svar: Tack vännen! Hur lång tid tog det för Elton att bli bättre? Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2012-09-24 @ 20:43:21
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0