Hmm..

Jag har läst era kommentarer & era fina råd om & om igen. Är SÅ tacksam att ni vill hjälpa & stötta. Vi hade långt samtal igår här hemma & kom överens om att sova på övervåningen i gästrummet så det inte blir lika jobbigt att springa om natten. Hur det gick får jag skriva senare för det är full rulle hör i hemmet just nu.
Och vet ni vad!? August har påbörjat riktiga krypförsök! Jag var helt chockad igår när jag hittade honom på knä med rumpan i luften. Kan det ha något med sömnen att göra tro..? Hmm..


Kommentarer
Postat av: Malin - Edvins mamma

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii hejaheja August!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är säkert det =) lillen håller på o laddar, då har man inte tid o sova! Undrar vem som kommer vara snabbast sen när han kryper, du eller han ;)

Svar: Är helt säker på att det är han ;)
Jenny Lönnstam

2012-09-09 @ 20:00:56
Postat av: Yohannas.se

Hoppas hoppas sömnen blir bättre!

2012-09-09 @ 20:49:54
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0