Tillbaka till verkligheten

Nu har Andrew precis åkt till jobbet & det känns nästan lite underligt efter att ha spenderat en hel vecka tillsammans.
Först NYC-resan & sedan långhelg hemma.
Det var otroligt välbehövligt men nu kör vi på som vanligt igen.
Något vi hurrar över är att det inte blir så många resor för mannen framöver. Han kommer hålla sig på hemmaplan för det mesta & jag kan inte beskriva hur otroligt skönt det är!
 
Idag ska jag göra ungefär noll saker.
Gå på promenad i parken med mina skruttar är den mest ambitiösa aktiviteten idag.
 
 
August blåser bubblor mest hela tiden just nu. Han kom på detta lite sent så jag tror han tar igen sig ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Mysigt att ni haft en hel vecka tillsammans, förstår att det känns konstigt att vara själv med August om dagarna då :)

2012-09-04 @ 19:16:16
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0