Bandanasturban

Jag har naturligt lockigt hår & att skaffa lugg innebär en himla massa underhåll.
Och eftersom det är väääldigt fuktigt här om somrarna, har jag en känsla att frisyrgardinen kommer krulla upp sig åt alla håll & kanter, vilket jag inte inte inte kommer tycka vidare mycket om.
Så jag köpte på mig ett gäng sådanahär "bandana-turbaner".
Snyggt & kul att piffa upp de enkla sommarklänningarna med.
(obs. ni behöver ej kommentera på mitt hemskt otvättade hår)
(obs.2- det är nu tvättat)
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vilken bra accessoar! Mixa och matcha - me like.
Ha en fin dag.

Svar: Ja eller hur är det en kul accessoar! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 06:49:23
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så snygga de var! Härliga mönster och färger, man blir ju så glad av såna här accessoarer :D

Svar: Ja man blir ju det! :) Kul att piffa upp en "tråkig" enfärgad klänning med
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 09:06:12
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: annatotti

Du måste ju visa hela ansiktet så man fattar hur det ser ut! :D Men verkar coolt. ;-)

Svar: hahah, du skulle sett mitt ansikte. Helt nyvaken & förjäklig ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 09:42:17
URL: http://annatotti.se
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

ah. känns väldigt "du". skittsnyggt!

Svar: Ja jag tyckte att det kändes väldigt "jag" :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 10:18:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Då är vi två har jätte lockigt hår så när de minsta fukt eller de är varmt och osv ute så är de kört så de är himmla tur de finns lösningar på de hela :-) hur har de gått nu när Andrew är borta tänker på dig kramar

Svar: Ja man får försöka lista ut de där lösningarna så man inte blir tokig ;) KRAM & tack att du tänkt på mig. Det går över förväntan men OJ vad trött jag är! Puh!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 13:29:33
Postat av: Maria, Livet med tre

Du.. alltså jag tänkte på det där håret.. Nu är jag ju bara tvungen att kommentera det ;-) Det ser nämligen inte ens skitigt ut!!!
Bra grej med bandanas!
Hur ofta har du luggen nere.. med handen på hjärtat?? ;-)
Jag frågar för att jag själv vill ha lugg igen men jag veeeeet att då kommer hårnålar åter igen bli min bästa vän.
;-)

PUSS!!!

Svar: Handen på hjärtat så har jag den nog nere varannan dag! :) Och mitt hår var HEMSKT skitigt, haha. Det ser typ grått ut i botten? ew! haha.Jaaa klipp lugg! Joina lugg-gruppen ;)
PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 16:00:40
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Victoria B

Åh va snöggt :) vart kommer de från???
KRAM!

Svar: Eller hur är de snygga? :) Forever21 för ynka 4 dollar! Ibland så kan man fynda på den där butiken altså! Har inte varit inne på en hel evighet & kom ut med en stoooor kasse ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 18:43:08
Postat av: Katarina

Snyggt! Jag är dessutom nyfiken på fler bilder på nya frillan! :)

Svar: Det får komma när jag inte är ensam hemma & har noll tid till att ens duscha ;) hahaha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 00:11:46
Postat av: Victoria B

Gotta löv Forever21. Samma här, går inte in oftan men när jag väl är där..då hittar jag en heeel del :)

Svar: Samma här!! :) Billigt & perfekt för "tillfälligt mode" :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 02:43:11
Postat av: Malin Hedlund

Vad snyggt det var! Kanske en annan skulle spana in även fast jag inte har lugg längre. Men cool accessoar!!
Kram!

Svar: Ja lite annorlunda & så slår man två flugor i en smäll med att fixa frillan & piffa upp tråkig outfit! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 08:09:25
URL: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0