Hejdå på en vecka

Buhuuuu! Om någon timme ska vi köra Andrew till flygplatsen.
Så himla trist.
MEN. En väldigt positiv grej är dock att August farmor kom hit igår.
Nog var jag lite orolig att han skulle vara blyg & mammig.
Som jag oroade mig i onödag hörrni!
Han hängde med farmor hela dagen & kvällen.
Faktum är att han blev så himla ledsen, när jag halvtio sa att -nu är det nog med lek!, att han började storgråta.
Oj som han busar & har det bra!
Så nu kan jag verkligen pusta ut.

Vi kommer verkligen sakna the papa & jag är liiite orolig över hur August kommer reagera då hans älskade pappi inte kommer hem om kvällarna, men otrolig lättnad att veta, att jag kommer kunna gå på yoga & manikyr/pedikyr, utan minsta problem.
Jag får dock se till att vara en hjälpande hand så vi inte bränner ut farmor de första dagarna ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha love it, hjälp farmor när det blir för tufft för henne. :)

Svar: Ja hon är lite trött emellanåt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-14 @ 17:29:58
Postat av: Rebecca

så sött :)

Svar: Dom är så gosiga! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-14 @ 17:52:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Åh vad skönt att det funkar så bra med farmor!
Det är verkligen guld värt när man kan få avlastning, speciellt eftersom Andrew ska vara borta såpass länge.

Vilken underbar bild på dina <3<3

Svar: Ja verkligen! Vilken lättnad altså!! Så jäkla skönt ska det bli med avlastning då det funkar hur bra som helst. Otroligt tacksam är jag! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-14 @ 20:49:56
Postat av: Diana

Mmm va gosigt de har....

Svar: ja dom är så mysiga de där två altså! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-14 @ 21:54:02
Postat av: Anonym

Tufft med pappa borta en hel vecka men det kommer gå galant såklart! Gud så skönt att farmor kan rycka in och hjälpa till! Härligt med familj & vänner som ställer upp när man behöver det som mest! Stor kram till er! <3

Svar: Ja tänk vilken tur att hon kunde komma & hjälpa altså! Det är ju inte precis varje dag/vecka/månad/ det händer ;) Otroligt tacksam är jag! KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-14 @ 22:06:54
URL: http://ninaerica.blogspot.se
Postat av: Anncia

Åh vad skönt med farmor till hjälp så du kan komma iväg på egen hand lite! Det är du SÅ värd!

Svar: TACK! <3 Ja det är såå skönt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-15 @ 08:17:43
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Frida - Vita villan

Ni kommer klara det galant! Försök att inte oroa dig, jag tror att de små känner av det.
Kram

Svar: Tack snälla! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-15 @ 10:04:32
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Karolina, mamma till My 💗

Önskar att veckan går fort för er del! Va skönt att du har farmor till hjälp :) jag kommenterade nyss inlägget ovan men blev anonym, haha! Puss på dig detta kommer gå bra! Våga be om hjälp när du känner att du behöver de! Puss igen

Svar: Tack snälla du! <3 Ja det funkar så himla bra med August & farmor så jag får massa egentid. LOVELY. Det trodde jag inte faktiskt Puh! :) PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-15 @ 11:01:53
URL: http://lillamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0