Jag ser ljuset!

Nu ni!
Nu närmar det sig Andrews hemkomst & jag känner mig bättre till mods trots att jag är helt sjukt trött.
Vi har varit toksysselsatta men har sett till att August sover sin nap hemma, så jag får några timmars lugn.
Dagens lugna stund ägnade jag åt tvätt, disk & dusch ;)
Ok. Jag hann faktiskt med ett par koppar kaffe i soffan & 15 minuters yoga.
Imorgon kommer vänner över så dagen ska nog gå ganska snabbt hoppas jag.
Vänner altså ♥
Min räddning denna veckan!

Sedan har vi ägnat lite tid till att städa också. Men det gick sådär eftersom jag har en "hjälpreda" som får världens sammanbrott om han inte får vara med & hålla i allt jag använder för stunden.. ;)
 
 
Skrutten som vill ha en toffs mitt på huvudet precis som mamma ♥

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Så himla söt bild!

Svar: Tack! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-21 @ 14:02:36
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0