Mad Men premiär

OJ vad blogg.se har krånglat idag?
Fick nyss något som liknade psykbryt & var väldigt nära på att slänga datorn genom fönstret.
(nu har vi visserligen myggnät på samtliga fönster, så det skulle ju inte bli så stor skada ändå..)
 
Anywayzzz..
Idag har hela familjen fått färg på kinderna efter att ha spenderat hela dagen utomhus.
Vi har varit till den finaste lekparken i Nashville (jag har utnämnt den), gått promenad med Mally i parken, hängt på altanen & sedan lagade jag tidig köttbullsmiddag på kalkonfärs som är August nya favorit.
Perfekt dag!

Nu avslutar vi denna perfekta dagen med svensk choklad (!!) som älskade Maria skickade till mig & 2 timmars Mad Men premiär.
Som jag längtat!
 
 
Och just ja! Ni är många som frågar vart August mössor samt "rymdbyxor" är ifrån & de är från finaste Anna som driver Dodda Design. Spana in henne på Facebook.
Ska mäta August & beställa mer kläder så snart jag får tummen ur! Älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å Jenny, vad härligt, era underbara dagar låter som en dröm! Här är det fortf så himla kallt, även fast mkt sn smällt bort och man anar att våren är på väg sakta sakta - FÖR sakta! Ni verkar ha rena sommarvärmen, njut!!

Svar: Ja nu är sommaren här!! :) Underbart! Snart snart kommr värmen även till er. Och hoppas det blir en låååång sommar! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 10:48:04
Postat av: Zarah - mamma till två

Svensk choklad är underbart! <3

Svar: Ja det är verligen skillnad! ;) Men jag måste säga att Marabous mjölkchoklad var hiskeligt söt? Här äter jag bara mörk eftersom ljus choklad inte är god alls, så kanske är det en vanesak? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 13:08:40
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Annica

Underbart med såna dagar! Och jag dööör så söt A är på den bilden!!

Svar: Ja sådana dagar kan man leva på lääänge! :) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 13:13:22
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Katarina

Åh Mad Men!!! Bästa serien. Vilken säsong är du/ni inne på nu?

Svar: Eller huuur!!? :) Vi har precis börjat säsong 6!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 20:36:33
Postat av: Maria, Livet med tre

Sööööötis!!
Tur du gillade chokladen.. jag körde bara en vild chansning på att det skulle gå hem :-)
Mad Men alltså.. Är den bra?
Jag går nu runt här hemma och är alldeles kärlekskrank efter min Jax i SoA. Tittade genom 5 säsonger på mindre en 2 veckor.. Bra jobbat va? Känns inte som någon annan serie kan slå den men jag måste ju ha nåt annat att titta på.

PUSS på dig!

Svar: hahahahaha. Jäklar det var bra jobbat! ;) Börja se Breaking Bad. Då jäklar ska du få se på beroendeframkallande serie ;) Shit vad vi marathonkollade. varje kväll, minst 3 avsnitt i ett par veckor. Sjukt! Men jäklar så kul det var då det varade, hehe. PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 21:56:36
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Nikita

Men va härligt med sommar :-)
Ni verkar ha snabba väder svängningar där i Nashville :-)

Svar: Ja här svänger det hej villt! Tror det är därför vi var så himla sjuka under vintern. Det gick från 5 plus till 25 på en dag, haha. Knäppt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-09 @ 09:56:19
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0