Surpuppan

OJ vad August har varit gnällig idag!
Vi fick ställa in alla planer & har bara skrotat runt hemma i mysisar.
Det blev inte ens ett besök till mataffären för att veckohandla pga. galet arg/ledsen/trött/frustrerad-lillkorv.
PUH!

På hela dagen åt han inte en bit, ända till han fick kex vid klockan 3. Och som han åt!
Somnade runt 4 i mitt knä, helt utmattad. Stackars liten.
Måste vara tänder!
(Skyller allt på tänder just nu)
Eller han kan ju vara olyckligt kär i Andrews chef söta lilltjej ;)
 
 
Hoppas det är den här glada korven som vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: dixie

Sådär gjorde jag också; upp till hon var typ 10mån var hon konstant i en utvecklingsfas, sen var det alltid nån tand på väg :D
En fråga - har du nån susning om vad ett bra daycare kostar? Det finns lite lösa planer på flytt till västkusten,, men aldrig att jag kommer orka vara hemma med E, som då kommer vara 2, hela dagarna. Asså, jag förstår att det varierar jättemycket men om du har nån aning om vad det "ligger mellan"..? Gissar att det är dyrt såklart.
Kram! Och underbar body (tröja?) A har! Från?

Svar: Ni kan ju ha planer på at flytta till Nashville annars skulle jag tycka? ;) Här kostar det ca 1000 dollar i månaden för ett public. Montesori som jag vill ha August på är privat & kostar ca 4000 dollar i månaden. Puh! Men som du säger är det olika från stat till stat. Verkligen jättemycket kan priserna variera!

Måste kika vart det kommer ifrån. Vet att det är ett amerikanskt märke jag aldrig hört talas om förut ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 05:35:08
URL: http://entillskrutt.blogspot.com
Postat av: anna m ludde

Helt otroligt vad August älskar sina kex! Måste vara frustrerande när han matvägrar. Hoppas han är gladare idag! Kram

Svar: haha. Jadu. Dom där kexen önskar jag att jag aldrig introducerat. Fast turligt nog är de sockerfria, har inget transfat, inget high fructose corn syrup, eller annat majs för den delen. Så de är ju "ok". Men ändåååååå! BRÖÖÖÖÖL. haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 08:09:42
URL: http://annatotti.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Usch och fy för sådana dagar!
Vi hade också en sån i går.. bara gnäll, gråt och bärande hela dagen lång. Jag gissar oxå på tänder.. de stora framtänderna :-/

Hoppas verkligen A vaknar och är på bättre humör i dag :-)

Kram Kram Fina!!Och förresten.. ditt paket är skickat :-) för några dagar sedan så det borde vara på gång..

Svar: BRÖÖÖÖÖL så tråååkiga sådana dagar är! Vi skyller allt på tänderna. Det ger mig ett slags inre lugn ;) Gnäll gnäll idag med. Tur att det är fredag!
TACK kära kära du! <3 Du måste hojta till om PayPal!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 08:36:23
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

gah! dessa dagar..INGET roligt! men jag älskar att man som småbarnsförälder kan skylla allt ont på tänder. han sover dåligt- TÄNDER! han äter dåligt- TÄNDER! han gnäller- TÄNDER! känns liksom skönt att lugna sig själv på det viset hihi ;)
hoppas det blir en bättre dag imorgon för er!

varma pepp-kramar!

Svar: haha, ja jag skyller ALLT på tänder för att jag liksom måste ha något att "skylla på" ;) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 09:47:22
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Jenny från Karlstad

Sådana dagar har Elvira också emellanåt och det är ruskigt påfrestande. Skickar styrkekramar och hoppas att August snart är en glad lillkorv igen :-)

Elvira har varit gnällig från och till under hela påsken. Hon har sovit dåligt och ätit dåligt och ibland varit helt otröstlig. Det visade sig vara öroninflammation som gått så långt att det värkt hål på trumhinnan på henne. Stackars liten :-( Inte konstigt att hon varit så ledsen. Jag upptäckte det i förrgår genom att det började rinna ur ena örat på henne och hon var helt otröstlig. Så nu är det Kåvepenin, näsdroppar och alvedon som gäller. Har inte känt mig som en bra mamma dessa dagar kan jag säga eftersom jag inte förstod vad som var fel. Åh vad jag önskar att jag/vi upptäckt det tidigare, hon måste ju haft ruskigt ont :-(

Svar: Neeeej stackas lilla vännen!! :,( Åh jag vet hur du känner dig. August hade ju gått runt med dubbelsidig öroninflammation & lunginflammation i flera dagar innan vi fattade att något var fel. Man känner sig SÄMST. Men det är ju inte lätt att veta.. Åh jag hoppas hoppas att hon blir bättre snart! Och du är en fantastisk mamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 11:17:43
Postat av: Annica

Ja såna dagar känner man igen! Mina kan ha såna fortfarande, fast de är större, där allt bara är fel hela tiden. Gaaaaah! Hang in there! Jag brukade också alltid tänka "TÄNDER" så fort det var nåt sånt ;)
Hoppas fredagen blir bättre!
kramkram

Svar: Jag antar att de kommer hänga i bra lääänge ;) långt upp i tonåren & kanske är det faktiskt "mildast" just nu? Men ändå. PUH! hehe. KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-05 @ 11:41:48
URL: http://busarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0