Toffsmannen

August har fått dille på att ha toffs eller hårband.
Gullungen!
 
 
Vi var uppe redan vid 6 idag, så August somnade tidigt vilket betyder att han kommer vakna i perfekt tid till att våra vänner kommer. Verkligen perfekt timing så jag får en liten stund för mig själv såhär på förmiddagen.
Så nu har jag skurit upp vattenmelon samt fixat proscuttio & creme cheese rullar till fika.
Mmm så gott!

Hinner även blogga en sväng & torka upp hundhår från golvet. Är sugen på att dammsuga Mally. Han hårar så himla mycket nu när det börjar bli varmt altså..
 
14 timmar kvar till Andrew är hemma. Tjohoooo!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vilken sötnos : ) Skön stil!

Svar: Ja han är för härlig altså! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-21 @ 18:17:56
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Anna

Vilken skön stil :) Starkt jobbat av dig!

Svar: Tack <3 Ja visst är han för gullig? ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-21 @ 19:10:00
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Söta unge! :)

Svar: Ja han är nog det sötaste som finna altså!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-21 @ 19:36:46
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Så är det i den åldern.. ens mamma är största idolen!
Han har inte kommit och bett om målade naglar när du målar dina än?
Min man fick slag när mina söner ville ha målade naglar och jag lät dem få det ;-)

Puss på er fina!

Svar: I love it! :) Nej jag har ju inte målat mina naglar framför honom än så han vet inte vad det är, men OM han vill (vilket jag hoppas ;)) så ska han givetvis få nagellack! Vi kammar håret, sätter upp i toffs, borstar tänderna, packar väskan (han har en gammal axelremsväska fylld med armband, hehe) & pudrar näsan ihop. Jag ÄLSKAR det! :)
PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 10:59:42
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Annso

Så jäkla söt.

Svar: Åh jag vet. Den där ungen altså. Så jäkla kär i det där barnet!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0