Utomhus bus

Detta väder altså!
Gör mig så himla GLAD.
Att kunna gå ut barfota med tshirt & mjukisar för att dricka morgonkaffen på altanen.
Ovärderligt!

August älskar att vara ute, så jag tänkte införskaffa ett sådant där vattenbord som han kan leka med på altanen.
Om bara ett par månader kommer det vara 40 grader varje dag från tidig morgon till sen kväll, så vattenlek kommer vara perfekt!
Måste bara öva på den där himla solhatten som åker av varannan sekund.
Mössa & solisar är inget problem, men tydligen är solhatten inte rolig alls.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Aquaplay...minns du...det får vi kanske ta fram i sommar?!
Ärligt talat så är jag jätteavis på er värme, det kommer så snabbt ju. Här hostar jag och hoppas på 10 graders värme😜
Love you!

Svar: Ja det är klart jag minns! :) Det får vi ta fram! Krya på dig mami <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 18:10:54
Postat av: emma sofie

Men alltså, det där ser ju bara fööör underbart ut! Jag vill också ha sommar!!

Svar: Ja det är så himla underbart att bo här just nu altså!
SNART är det er tur!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 19:05:17
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Annso

40 grader? Det kanske är ett tecken på att jag borde flytta till Nash ändå.

Svar: haha. Det är FÖR varmt när det är 40 då det är så himla kvavt & ingen bris tyvärr. Men är man soldyrkare så är det nog drömmen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 19:13:11
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhhh vad härligt! Jag längtar också efter sol och värme.
Vattenbord låter som en väldigt bra idé om ni kommer ha så varmt som 40 grader. Vi lär inte få så varmt i sommar men jag är också sugen på att skaffa något liknande till E. Hon gillar inte alls vatten just nu men om hon får leka med och kring det så kanske det kan lossna.

Svar: Jag tror att det skulle vara jättekul för barnen! :) Dom sitter ju inte i det, så då kanske det är skillnad? Hoppas det blir omtyckt & kanske kanske lossnar vattenhatet för lilltjejen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 19:50:45
Postat av: Anna

Oh vad varmt. 30 är min maxgräns känns det som :P
Syrrans dotter hatade också solhatt fram till nyligen. Nu står hon ut med att ha grejer på huvudet och haklapp m.m. Hon är 1,5 år.

Svar: Ja 40 är alldeles för varmt! Outhärdligt somliga dagar. Man kan liksom inte vara utomhus efter 11 & tom. kl 5 på eftermiddagen. Inte så skoj! Kanske kommer August också att kunna ha solhatt om ett par månader då ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 20:08:14
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Anna

Men hjälp va härligt att bo i värmen!! Min Levi har aldrig heller gillat solhattar. Vi kör på keps och solkräm på öronen istället =)

Svar: Åh det har jag inte ens tänkt på! Kanske ska kika på keps. Tack för tips :) Så himla trist att solen är så hemskt stark här dock så jag vet inte om det skulle "räcka".
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-07 @ 20:32:31
Postat av: Anna

Ne det förståss...lite skillnad från Sveriges sol =) Körde på keps och spf 50 när vi var på Kap Verde förra veckan och det funkade bra, fast det var ju så klart bara en vecka =)

Svar: Åååh Kap Verde. Lovely! Vi kanske kan varva med solhatt & keps :) vi testar & ser! Tacksamt med tips!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 11:14:28
Postat av: JUNITJEJ

Jag älskar bilder med barn och hundar ihop.

Svar: Jag med! eller huur är det så fint!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-08 @ 21:19:50
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0