Vera Wang

Jag har gått & blivit kär!
I ett par skor.
 
Förra sommaren så var mina fötter lite större efter graviditeten & jag ville inte investera i några nya skor eftersom jag tänkte att kanske kanske kommer de krympa igen.
Och det gjorde dom. Men bara en halv storlek, så jag kan fortfarande inte ha alla gamla skor. (SUCK)
Anyways.
Jag har länge suktat efter ett par nya, klassiska, Tory Burch flats, men kände lite som så, att de sitter på var & varannans fot just nu.
Och precis då trillade jag över dessa skönheter från Vera Wang.
Blev helt störtförälskad & klickade hem omedelbums utan att tänka efter en endaste gång.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättesnygga skor!! Förstår att du blev kär!

Svar: Jaa jag kan knappt vänta till de dimper ner i brevlådan altså! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 08:17:50
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Anna m Ludde

Verkligen superfina! Du är så ambitiös och duktig som fixar och gör dig snygg och så. Lite mascara när man ska på middag och förhoppningsvis rena kläder är väl max vad jag pallar med. Skulle behöva en sån där make-over! :P

Svar: Jag skulle nog känna mig mer skruttig & trött om jag inte gjorde mig iordning altså. Det är som min fristad att få slänga på mig snygga kläder osv. Fast ibland går även jag runt i yogakläder hela dagen ;) Varför behöver du en makeove? Du som är så fin!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 08:38:17
URL: http://annatotti.se
Postat av: ellenojag

Och DÄR blev jag också Kär, helt helt underbara!!!

Svar: Eller huuur är dom snygga??
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 13:06:55
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh vilka fina :-) Sådana skulle jag också vilja ha.
Det blev dock en budgetvariant från &M för mig, de var fina de också....fast inte sååå fina. Har några från tidigare år också. Mina fötter har inte ändrat storlek alls trots tre barn.

Svar: Lyx att de ite växt! Så himla knäppt. Men de säger att vikten plattar ut hålfoten så det är nog det som hände för mig.De växer egentligen inte :)
H&M har väldigt bra ballerina måste jag säga! Jag tycker inte om när de är sådär jobbigt hårda i hälen & det är ofta inte H&Ms. Jag har flera par därifrån :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 18:13:27
Postat av: Annso

Åh så fina. Dom var du värd!

Svar: Ja jag kände att jag var värd det nu ;) Alltid finner jag en ursäkt, haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 20:58:06
Postat av: Lisa

Förstår att du blev kär i skorna! Så himla snygga :)

Svar: Visst är det snygga? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-23 @ 19:22:45
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Martina - Gravid med lillebror

Helt sjukt snygga.. precis i min smak :)

Svar: Ja jag är sååå nöjd! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 09:25:11
URL: http://maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0