Allergier?

Ja August är sjuk igen, eller.. jag vet inte om han är sjuk, men han har inte varit såhär gnällig på länge.
Och trött! Han är så trött.
Sover mycket, gnäller & har svårt att komma till ro.
Han har massor med pyttesmå utslag över rygg, nacke, bakom öronen, lite på bröstet & på armarna, men det verkar inte bekymra honom alls.
Det värsta är de där himla öronen. Han gnuggar vänsterörat hela tiden & onsdags förra veckan så sa läkaren att han örontrummor är "utpuffade" & det kan tyda på irritation efter två öroninflammationer, eller allergi.
Och allergi skulle ju förklara denna tröttheten.
För han har då verkligen inte vätskebrist, han får sina vitamintillskott varje dag & det är inte värmeutslag för de har spridit sig & det har inte varit alls lika varmt som det brukar vara här i Nashville.
Jag vet också att han håller på att få sina nedre "vampyrtänder" men kan det verkligen orsaka utslag, trötthet osv? Det har inte varit så med någon annan tand..
 
Näe jag vet inte. Vi ska avvakta & har en tid imorgonbitti & förhoppningsvis kan vi få ett konkret svar på vad det är som bekymrar lillkorven min.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men gose, vilken sovstil! ;-)

Jag tycker ni ska kolla upp allergin. Vi misstänkte det också för ett tag sen, fick göra pricktest men det visade inget tack och lov. Men det är alltid bättre att veta!
Kram!

Svar: haha ja han däckade på en sekund ;)
Ja vi måste ju kolla upp om han är allergisk om de inte hittar något annat. Så viktigt att veta.
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 15:15:57
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Hoppas han kryar på sig!

Svar: Tack snälla rara!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 15:26:00
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Mammi

Men lillskrutten då❤ inte 3 dagars feber?

Svar: Ingen feber alls..
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 15:56:36
Postat av: Marie Bergman

Stackars liten :(

Svar: Ja det är inte roligt för lillkraken :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 17:45:09
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Dixie

Men vad jobbigt, känns som han ofta är sjuk :( Tror inte tänderna orsaker utslag... men kan absolut stå för gnälligheten. Men det känns som ett long shot (är tandläkare så jag borde veta haha)
Hoppas ni får svar på vad det är snart! Beundrar dig att du orkar vara så glad och positiv här på bloggen! När mina är sjuka är jag typ lika knäckt som dom.
Stor kram!

Svar: Ja han är ju det :( Stackars kraken!! Jag förstår inte varför?? Och det är inte bara förkylningar utan det ska liksom alltid gå till det extrema. Han är ju inte ens dagisbarn! Suck.. jaja. Det är som det är & jag är så tacksam över att ha mitt barn vid min sida varje dag så det är lika bra att inte deppa ihop utan göra det bästa av det! <3 Tack för fina ord! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 18:13:56
Postat av: Alexandra

Lille August då! Krya på honom och hoppas ni får reda på vad det är imorgon!

Svar: Tack snälla rara!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 19:19:25
Postat av: Carro

Usch då stackars liten..:/ hoppas ni kommer på vad det kan vara snart! Å hoppas dedär jäkla öronproblemen försvinner snart! Dom opererar inte in rör längre eller? Kram

Svar: Ja det hoppas jag med! Och de kommer föreslå att operera in rör om han får en till inflammation. Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 20:26:35
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Frida - Vita villan

Men liten då! Det låter inte roligt alls!
Hoppas att ni får något bra svar imorgon!
Kram

Svar: Tack snälla du!KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 22:02:28
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0