August ♥ Giraffer

Igår somnade August vid nio på morgonen & sov till 12 mitt på dagen??
Hur konstigt som helst. Han hade ju vaknat bara två timmar tidigare. Oh well. Somliga dagar är ju lite "off".
När han väl vaknat så bestämde jag mig för att åka till Zoo & spana in deras akvarie.
Så där hängde vi på tu man hand hela eftermiddagen & hade det såå mysigt.
Vi gick även in i presentshoppen & August vägrade släppa "Afrikas-djur-samlingen" så den fick följa med hem.
En hit kan jag säga!
Som han leker med de där djuren. Giraffen är absolut favoriten. Då vi är på Zoo stannar vi alltid hos girafferna längst. De är ju så vackra!
Tråkigt nog glömde jag kameran igår (IGEN!!) så ni får se de fina djuren istället.
Idag SKA jag ta med den.
 
 
Jag ber om ursäkt över att mina inlägg är lite halvdana & kanske inte de mest underhållande just nu.
Det är väldigt mycket som pågår runtom mig som gör mig lite virrig så håll ut kära ni.

Kommentarer
Postat av: Jenny från Karlstad

Elvira är också tokig i djur. Hon gillar t ex VING´s giraffmaskott Lollo som hon kallar för lolol :-) Vi har en massa djur i olika storlekar här hemma och när vi är ute spanar hon efter kakka (fåglar), kat (katter) och voffvoff (hundar).

Du behöver inte be om ursäkt, det är ju din blogg :-) Låter spännande..... Hoppas allt är bra med er!

Svar: Men vad gulligt att "kakka" är fågel!! :) Det är så härligt att de älskar djur så mycket!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 15:43:44
Postat av: Annica

Vi tycker också girafferna är bland det bästa på zoo!! underbara varelser!
Jag tittar in VARJE dag på din blogg, även om jag inte alltid kommenterar. Gillar ALLA dina inlägg.
Hoppas det är roliga saker som pågår omkring dig! Något du kan dela med dig av senare kanske. *nej inte alls nyfiken* hehe.
KRAM!!

Svar: Åh vad glad jag blir!! :) Det är massor med skittråkiga saker som händer tyvärr annars hade jag nog delat med mig med en gång! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 16:14:24
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jennie

Heeej jag e hemskt ledsen att jag inte komenterat så mkt men de är så mkt som hänt runt om kring mej och jag har inte haft någon ork att skirva en eller två rader här.Men nu är de lugnare och jag kan och har tiden mera att kunna komentera :-) älskar din blogg fortfarannde så kul att kunna följa dej. :-) Kramar.

Svar: Vad kul att du kommenterar! :) Jag blir alltid så glad! Ock tack för de fina orden! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 16:39:08
Postat av: Nina

Åh, vilken vacker samling! Giraffer är otroligt vackra djur, så jag förstår August fascination. Härligt att ha zoo så nära, att kolla på djur blir man aldrig trött på :-) Kram <3

Svar: Ja jag är så tacksam över att vi bor så nära! Det finns alltid något att göra :) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 20:22:24
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gud så fina!! Skulle också vilja ha en samling :-)

Svar: Visst är de fina? :) Jag vill ha bodgårdsjur nu :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 21:05:52
Postat av: ellenojag

Ja du vet ju verkligen hur jobbigt det är med hejdå, fy sjutton alltså! varit helt off hela dagen, kommer nog aldrig "lära mig" det <3 hur ofta träffar du dina föräldrar & familj? två gånger per år? KRAM på er sötisar

Svar: SÅ jäkla jobbigt.. Fy.. Ja föräldrarna kanske 2 gånger om året, syskonen 1. Fy alltså. Det värsta som finns att bo långt ifrån! KRAM på dig! Hoppas du mår lite bättre i hjärtat imorgon! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 22:14:12
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0