Dags att packa!

Hoppsan!
Imorgon åker vi till NYC & jag har inte ägnat en sekund åt packningen.
Det kanske är dags för det nu, med tanke på att vi ställer väckarklockan på halv 4 imorgon bitti.
Turligt nog så kan jag nästan titulera mig packningsproffs då det kommer till att flyga med ett kiddo & jag har en stående lista i mobilen som jag använder mig av.
Lista då man packar till barn är A & O.
Och sedan att bocka av givetvis.
Det man även lär sig efter att ha rest typ 2938 gånger själv med barn, är att allt går att lösa.
Allt förutom ombyte vid blöjexplosion på flygplanet (samt massor med blöjor, wipes & påsar att stoppa dom i) mat/snacks hen tycker om, bärsele/sjal om man inte har barnvagn på flygplatsen, iPad fulladdad med favoritshow, nappar & flaska med favvomjölken.
Även pass/leg, plånbok & mobil såklart.
Men annars. Det går att fixa om man glömmer.
 
Jag kanske ska slänga upp ett packningsinlägg?
Sedan kan ni fylla i det ni tycker man bör komplettera med?
 
Jomen så gör vi. Jag ska jobba på det under dagen!
 
 
Helt off topic men jag hoppas att dessa underbara blommor överlever till då vi kommer hem.
Har blivit helt kär i Gladioler!

Kommentarer
Postat av: M

Mally och August? http://www.mama.nu/Aktuellt/Darfor-ar-hunden-ditt-barns-basta-van

Svar: haha åååh jaaa! :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-26 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0