Dilemma!?

Middagen igår blev verkligen jättelyckad. Puh!
Och nu sitter vi på friplåtar till Iron Maidens konsert om 2 veckor här i Nashville.
Grejen är bara den.. att det är dagen vi ska åka till Chicago.
Så nu funderar vi på om vi ska skjuta upp resan en dag för att se Maiden live, kanske en sista gång?
Eller om vi ska bila upp Torsdag kväll som planerat.
DILEMMA.
En liten stund funderade jag på att köra dit med bilen fullpackad, ta med August, så även han kan säga att han varit på Maiden (hehe) & bara stanna någon timme.
Bara för att liksom.
 
Gah.
Jag vet inte jag!
Vad skulle ni gjort?
(ni som inte gillar Iron Maiden får väl fantisera att det är Robbie Williams, Bruce Springsteen eller.. Beyonce?? istället, haha)
 
 
Det blir en "repris-bild" idag då jag inte hittar kamerasladden. Anar att en kortväxt liten man gömt den någonstans..

Kommentarer
Postat av: Aida

Först hajade jag inte riktigt, sen när jag läste Beyonce förstod jag dilemmat, haha! Du kan ju inte missa konserten!!!

Svar: hehe ;) Näe jag känner ju så.. jag KAN inte missa!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 14:17:52
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Jeweljulia

Jag skulle aldrig missat Iron Maiden! Skjut upp bilandet en dag. Och klart August ska med och kunna skryta om att han sett Maiden och ca 20 år när de är legender likt Elvis. Fantastiskt skoj!

Svar: Jamen preciis! Han kommer ju vara coolest kid on the block ;) haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 14:34:35
URL: http://jeweljulia.blogg.se
Postat av: KONSERTFOTOGRAF

jag skulle skjutit upp resan lite om det gick, det finns ju inte mycket som slår känslan att se sitt favoritband live!

Svar: Näe det är ju så sant! Det lutar verkligen åt att skjuta upp resan kan jag säga ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 15:19:19
URL: http://konsertfotograf.blogg.se
Postat av: Sara

åh va fin bild på er :)

Svar: Tack snälla rara! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 15:55:24
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Paula

Klart ni ska gå, vore ju en sjukt häftig grej!

Svar: Jaa joo vi måste nog gå! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 16:15:21
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Malin - Edwins mamma

Ta med August!! :) Fatta vad grymt!!! Hörselskydd har han ju o musiken i blodet! :D Annars hade jag skjutit upp resan en dag för de vill man ju bara inte missa! Så häftigt! XD

Svar: Jaa men visst!? :) Jag älskar att ha med honom på konserter (med hörselskydden såklart) & liksom introducera honom till musik tidigt :) Det är ju det hans pappa lever för!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 16:59:40
Postat av: pappa

Fundera inte !
Iron Maiden får inte missas

Rocka-loss med August :)

Svar: Nej vi får nog sluta fundera & bara gå! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 18:55:32
Postat av: Sofia

Jobbigt läge! Men jag tycker nog du ska gå på konserten ;-)

Svar: Ja jag tror nog det blir så ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 21:03:30
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Fatima

Jag har faktiskt sett Iron Maiden på Roskilde 2003, men det var inte riktigt meningen. Beyonce där emot! Jag grät typ blod när jag inte fick biljetter till hennes konsert i Globen i våras. Så gå på konserten om det inte kostar multum att boka om. Bara gör det!

Svar: Jag har också sett Maiden, fast på Ullevi. Men inte med Andrew ;) Och de är ju världens show! Och de är så gamla.. såå ja det lutar verkligen åt att åka dagen efter. Vi bilar ju så vi behöver inte boka om något vilket är härligt. sååå ja det blir nog konsert :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 21:52:19
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Så tänkte jag när jag bokade till Bon Jovi i maj. De är ju kult! Så kul att få uppleva live!
Jag gillar din blogg eftersom den är så personlig. Alltid en kommunikation i kommentarerna, det gillar jag! :) Kram

Svar: Men gulle vad fint sagt av dig!! Jag är så himla glad i er läsare & älskar denna ständiga dialog & fina kommunikation! Så himla bra är ni <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 22:15:40
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Liw - FINA LYAN

Inget att fundera på :)

Svar: Nej det är nog inte det ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 22:31:49
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Mammi

Ta med lillkorven o stanna en stund bara!

Svar: Ja det blir nog konserten!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 22:59:44
Postat av: Kusin Sarah

Klart August ska se Maiden!!!! <3

Svar: Ja jo det blir nog så ;) Hoppas du mår bra vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 15:23:15
URL: http://svartstearinljus.se
Postat av: Elle

Men din kropp...fy vad snygg hela du är :)
Jag beundrar dig så mycket att du bor i Nashville och att du är så duktig med din son.
Jag skrev förut till dig och frågade om du följde Nashville serien men jag kunde inte hitta sidan jag skrev på, så jag frågar igen :)
Har du instagram ?




Svar: Men oj. TACK! Gud så gulligt! <3
Och japp jag följer Nashville! Sitter bänkad varje avsnitt ;) Jemlp är min insta. Kram på dig!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-25 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0