♠ Kate Spade - Aviators

Jag vet inte vart mina solglasögon tagit vägen, men de är spårlöst försvunna sedan någon månad tillbaka.
Efter att ha letat överallt, så insåg jag att de är borta & har försökt att hitta ett nytt par som jag kan bli lika kär i. Men det har verkligen inte varit enkelt!
Eftersom jag har ett litet huvud, så måste jag prova i butik & kan inte shoppa online (där det finns massvis med snygga glajjor)
Så idag åkte jag till Saks 5th Ave & testade mig igenom hela RayBan-sortimentet då de brukar passa mig ansiktsform bäst, men valet föll istället på dessa underbaringar från Kate Spade New York.
 
 
Love love love. Aviatiors brukar inte passa mitt ansikte, men dessa är som gjorda för mig!
Och det är så fint att de inte är svarta så kontrasten mot ansiktet blir mildare.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken tur du har som har ett litet huvud! Mitt är jättestort, de flesta glasögon ser ut som små prickar på mitt ansikte! Fina solglasögon!!

Svar: Min syster har lite större huvud & hon kan köpa solisar på herravdelningen & jag tyckte det var så himla praktiskt :) Jag däremot fick gå till barnavdelningen, haha ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-23 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0