My New Babies

Åhååå titta vad denna maman fick idag!
Så himla glad är jag.
 
 
 
Mini iPaden är ju mestadels till August såklart men den är perfekt då vi kan ringa på FaceTime & Skype med bra kamera. Lillkorven tenderar inte att sitta still då vi samtalar med familj & vänner, så det har varit lite svårt att jaga honom med datorn (då han är huvudattraktionen i samtliga samtal, hehe) 
Batteritiden är toppen & August kan nu greppa den utan problem. Den andra känns lite för stor.
Och minin kommer även perfekt att ha med då vi reser!
 
 
Sedan fick ju jag som sagt en ny MacBook Air & det är en otroligt happy mama som sitter & bloggar ikväll.
Vad snabb den är!
Och mycket bättre ljus på skärmen måste jag säga.
Nu ska vi synka samtliga iPhones, Macs, iPads, Apple TV osv så det flyter på här hemma då man behöver något, gör anteckningar, musik, bilder etc.
Ja vi är en riktig Apple-junkie-familj!
 
Nu har vi dock alldeles för mycket datorer & grejer här hemma så lite av det gamla ska säljas av.
Säg till om ni är intresserade!
Bland annat en väldigt fin iPad, första upplagan.

Kommentarer
Postat av: Peter Daggert

Vilka skönheter! Är inte van vid apple men får nog skaffa en framöver!

Svar: Ja det får du göra! :) De är sååå bra!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 07:13:29
URL: http://geriatrik.blogg.se/
Postat av: Annso

Fick en mini i present förra året, toknöjd. Har inte använt daton sen dess. Funderar även på att byta ut min Andreas till iPhone nu. Visst lite begränsad är man men Apples produkter är så sjukt lätta. :) vi har ipads på jobbet åt barnen. Finns jättemånga bra och pedagogiska appar. :)kan skriva ned om du vill? Kram.

Svar: Ja den är TOPPEN! Och det är därför vi har ALLT Apple, eftersom det flyter på otroligt bra då. Annars skulle det nog begränsa oss en del. Nu är allt synkat & det är helt galet coolt tycker jag :)
GÄRNA tips om appar!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 07:40:46
Postat av: t

Hej! jag kan vara intresserad, vad har du att sälja?
kram

Svar: Vi funderar just nu på om det kommer bli svårt eller inte att frakta över säkert till Sverige, men om det löser sig så har vi en iPad & en MacBook PRO :)KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 08:38:09
URL: http://lettersfrom.blogg.se/
Postat av: Åsa Klint

Hej gummsan! Alex letar med lykta efter detta, har du redan sålt? Hör av dig på fb meddelanden om det är ok<3
Kramis

Svar: Jag har skrivit på FB! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 08:46:39
URL: http://asaklint.blogg.se
Postat av: Linn

Åh, vad kostade Air:en? :)

Svar: Jag vet faktiskt inte! Andrew köpte den åt mig ;)
Kanske 1500 dollar?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 09:18:09
URL: http://linnjo.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhh så roligt! :)

Svar: Jaaa jag är lite i himmelriket ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 09:58:44
URL: http://www.jessicaantemyr.blogg.se
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Visst är Apple bäst :) Här blev det en Samsung platta då den var riktigt billig men oj vad vi ångrar oss! Vad ska du sälja mer än paddan? Min laptop håller på att ge upp så jag letar efter en ny ;) Tar gärna emot tips på bra appar för ca 1 1/2 åringar också!

Svar: Jaa ni skulle då valt iPad! Minin är ju helt tokigt bra alltså.Och jag är helt kär i min nya macbook air! Köp köp! ;) Och det där med appar är jag inte alls bra på. August gillar inte att leka med appar tyvärr & jag letar fortfarande efter sådana som skulle roa honom. Tyvärr kan jag inte köpa svenska appar dock? Vet ej varför!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 10:30:09
Postat av: Nathalie

Att köpa nya teknikprylar kan ju vara så löjligt roligt!
Har aldrig testat Apple laptop. Kanske nått inför nästa köp. Dock är vi väldigt sugna på Apple tv :) kram!

Svar: Vi har kört Apple i 4 år & älskar det. Never going back ;) Och Apple TV är SÅÅ BRA! Köp köp köp! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 11:27:30
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: knivlisa

Älskar vår nya apple-tv!!! Har haft den ett tag men inte riktigt hajat grejen förrän nu. Åh vad min mammaledighet kommer bli perfekt :-)

Svar:
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 11:58:56
URL: http://knivlisa.se
Postat av: Karin Lygnersjö

Åh vad roligt, kul med nya saker att pilla med :D

Svar: jaa sååå kul :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 12:26:04
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad härligt! Och jag ställer mig i kön för köpare ;-)

Svar: Jag noterar det! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 12:52:05
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vi är också helt crazy bananas i Apple och sedan Ken köpte sin första dator så är vi fast =)
iPhone, iPad, iMac...allt! Bra produkter och toppen då vi använder iMessage så ofta vi kan.

Svar: Jag älskar imessage & FaceTime!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 18:17:55
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Ida

Hvordan gjør du det med de svenske bokstavene?

Svar: Jag ställer in svenskt tangentbord i system preferences :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-05 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0