Perfekt dag & Thai-middag

Ahhh vilken härlig dag jag & lillkorven haft.
Verkligen fredagskänsla heela dagen, August somnade precis då Andrew lämnat för att åka till jobbet (vilket var senare än vanligt) & sedan hade jag 2 timmar helt ostört för mig själv.
Well. Disken & tvätten gjorde mig sällskap, men nog fick jag tid att sitta framför datorn & äta tidig lunch i lugn & ro.
Lovely!
Efter August vaknat gick vi ner till poolen, badade i ett par timmar & hade det hur härligt som helst.
Vår iPad Mini fick följa med så när August tröttnade på plaskandet, fick han sitta i skuggan & kika på Peppa Pig samt äta lite mellis medan jag låg i solen bredvid.
Ja men jag säger ju att dagen varit perfekt!
Efter att vi duschat av oss allt klor tillsammans utan minsta skrik, så ringde Andrew & sa att han kommer hem tidigt. Tjohoo!
Jag började laga Pad Thai till tidig middag & August lekte i lugnan ro med sin nya bil.
Inte en enda gång blev jag avbruten pga. skrik eller gråt.
Det var mitt första försök att tillaga den Thailändska rätten & resultatet blev så himla bra!
Jag måste lägga upp recept till er, för det var inte alls svårt.
 
Näe hörrni. August är jättetrött, klockan är bara halv 6 & en filmkväll ser väldigt lovande ut.
Whoop Whoop
 
 
 Mhmmm!

Kommentarer
Postat av: emma sofie

Gud vad härligt det låter!

Svar: Sååå underbart! Sådana dagar behöver verkligen :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 08:51:31
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Annso

Åt också hemlagad thai igår. Mannen lagade och det var galet gott. Bästa thaimaten på länge.

Svar: Mmm så gott det är! Och det är ju faktiskt inte så krångligt om man har de rätta ingredienserna :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 10:59:48
Postat av: Anonym

åhh lova att lägga ut recept:) älskar ju den rätten!!

Svar: Jag lovar lovar!! :) (påminn mig om jag glömmer, haha)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0