Uncle Goose Alphabet Blocks

Godmorgon Lördag!
Jag sitter i soffan & skrattar för August är helt besatt av sin nya bil.
Han ville sova med den igår, haha. Och nu på morgonen äter han frukost i den.
Måste lägga upp bilder på honom senare. Så himla rolig!
Vi kommer mest troligt få ta den med oss till våra vänner idag för att undvika sammanbrott.
Och just ja!
Jag får fortfarande frågor om vart August träklossat kommer ifrån, så nu reder vi ut detta en gång för alla ;)
De är från Uncle Goose & går att beställa billigast HÄR.
 
 

Hoppas ni har en FAB Lördag kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

När jag ska titta var klossarna går att beställa hamnar jag på en sida om att tjäna pengar på sin blogg.

Svar: Va?! Men.. Det är en länk till amazon.com. Underligt. Jag kommer till rätt sida när jag klickar. Vad konstigt :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 17:13:21
Postat av: Anna

Nu funkar det, men förut hamnade jag på bloggerfy.com - hur man tjänar pengar på sin blogg. Nåt om sponsrade inlägg.

Svar: Men vad knäppt! Och underligt! Tur att du kom in på rätt nu & tack för att du sa till!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 18:42:44
Postat av: Hanna Karlsson

Jag har haft en riktigt bra dag. :-)

Svar: Underbart att höra! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-24 @ 20:08:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0