Vi ska på biljakt!

Jaa jag lovade ju som sagt i morse att ta med mig kameran.
Vad glömde jag?
Jo kameran såklart.
Fast det var nog en himla tur alltså för mitt i min & Julies härliga promenad i vackra parken så öppnade sig himelen & det fullkomligt vräkte ner regn.
Vi sprang som galningar för att ta skydd (de stora träden hjälpte inte ens lite!) & tillslut hittade vi en urinoar där vi kunde stå.
Barnen var alldeles genomblöta & August halvt simmade i sin vagn, haha.
Och eftersom han bara fick en pluttvila på 15 minuter innan han vaknade av två skrattande mammor som toksprang genom gräs & ösregn (sufletten hjälpte inte!) så kompenserade han med att somna klockan 6 !! ikväll.
Ahhhh.
Oväntad mammatid. Egentid. Bara jag.
Och Mally såklart.
Andrew han är på konsert han. Och där kan han gott stanna för jag njuter av att göra det bara JAG vill.
Som jag saknat att bara vara jag. Alldeles ensam. Det var länge länge länge sedan.
 
 
Mallymys efter vi torkat oss <3

Åååh hörrni! Vet ni vad vi ska göra imorgon?
Vi ska kolla på bil till mig! Så himla kul!
Och jag ska försöka komma ihåg kameran för vi ska mysa i centrala Nash hela dagen imorgon & det finns massa kul att fota där. Eller kanske kommer en videoblogg, vi får se!
Kan dock säga att car dealershipen ser ut PRECIS som på TV med massa vimplar & sånt ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken härlig bild!! Ny bil låter kul, älskar bilar!!
Jag förstår verkligen att du njuter av att vara själv! I onsdags lämnade jag barnen hos mina föräldrar efter jobbet, åkte hem och gick en PW, åt kvällsmat i lugn och ro, duschade och plockade i huset. All by myself! Mannen var borta. Helt underbart!!!
Kram!

Svar: Jag tycker INTE om bilar, men vill gärna ha en ny ;) haha. Härligt att du fick en massa tid för dig själv vännen! Underbart!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 08:20:36
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Peter Daggert

Vad blir det för bil?

Svar: En "mamma-SUV" :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 08:25:06
URL: http://geriatrik.blogg.se/
Postat av: Marie Bergman

Vilken söt bild =)

Svar: Ja de är så mysiga mina små :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 08:35:47
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Åh vad roligt och mysigt ni ska ha det :D
Vi var ute HELA Dagen i London igår, åt på två resturanger och löjla runt oss.
Sånna dagar är så mysiga! :D Ha det underbart!

Svar: Härligt!! :) älskar sådana dagar!KRAM vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 09:15:13
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Helena

Jag hittade hit via Annamalins blogg. Ville bara skriva att jag tycker du har en fin blogg. Och så verkar du vara en fin människa också! Önskar dig en bra dag!!

Svar: Åh vad fint sagt!! Så GLAD jag blir! :) Hoppas du får en fin helg!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 11:12:28
Postat av: Maria

Åh så härligt att du fick några timmar för dig själv! Det behövde du förmodligen :-)

Det är så kul med bilder från ditt liv i USA för jag kan tycka att det är så mycket som ser ut och funkar ungefär som man trodde att det skulle göra. Kanske är en hel del från tv ändå stämmer :-)

Bara så du vet så fantiserar jag dagligen om att flytta in i ett av de där 5 husen på din gata.. Tänk om det bara kunde vara så enkelt?! Jag VILL flytta till Usa, ja men VARSÅGOD Maria! Ja men tack tack Usa!
;-)

Puss på dig fina!!!

Svar: Det finns ETT hus kvar! Det är till dig! Det bara väntar på att du ska flytta in ;) 2 hus ifrån mig bara!! Välkommen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 12:19:54
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Underbar bild! Så skönt med egentid, det behöver man verkligen mellan varven:)

Svar: Uuunderbart med egentid!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 12:45:16
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Annika

Söt bild :)

Svar: Ja dom är så gosiga mina små! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 13:38:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Terése Bouvier

Det är så mysigt med hund och barn tillsammans <3

Lycka till med bilen imorgon :)

Svar: Ja det är såå himla underbart! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 14:27:27
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: KONSERTFOTOGRAF

Underbar bild!
Hoppas du hittar en bra bil :)

Svar: Tack snälla! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-09 @ 15:09:33
URL: http://konsertfotograf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0