Möta våren i Sverige?

Vi har funderat lite på att kanske kanske åka till Sverige en sväng i vår.
Det är ju väldigt mycket som ska falla på plats, så vi kan verkligen inte garantera att det kommer hända, men jag skulle nog tycka det var himla mysigt att se sommaren nalkas i vackra Svea.
Och visa Andrew en ny årstid!
Nu har han ju sett en vargavinter & en toppensommar, så våren ligger näst på tur.
OM vi åker så kikar jag just nu på flyg som landar i Göteborg, då det är den staden vi "missade" sist vi var hemma.
Det är lite svårt att klämma in allt som man vill se & då min bror nu bor & studerar i Götet, känns det ju givet att vi måste hälsa på, gå på universum osv.
Och äta räkmacka som alla gör i Göteborg! (Vart är det förressten? De sitter någonstans högt upp tror jag?)
Ja, det skulle vara väldigt kul att få visa den andra sidan av kusten som jag tycker så mycket om.
Och jag vet att jag har MASSOR med underbara blogg-mamas som jag skulle älska att få träffa i riktiga livet. Krama om & dricka kaffe med medan kidsen leker loss i slottskogen.
Ja det är verkligen lockande!
Och så himla bra då det är direktförbindelse med tåg till & från Karlstad.
Just nu kikar vi lite efter något slags paket på den här sidan "Sparhotel" heter den.

Har någon erfarenhet om denna sida?

Det låter ju väldigt bra att kunna få ner priserna lite på både hotell & aktiviteter då vi mest troligt kommer hitta på en hel del men även bo centralt. Det är ju väldigt dyrt att bara sätta rumpan på flyget till Sverige & speciellt nu då vi måste betala för lillkorven också. Puh! 

Ja spartips är väldigt välkomna!

 
I Sverige i somras <3 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Göteborg på våren blir ju jättehärligt! Här får du inta din räkmacka: http://www.gothiatowers.com/heaven-23/ :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0