Pappa-dag

August & hans pappa spenderar eftermiddagen tillsammans på en jättestor gitarr-affär.
Så himla fint!
De älskar ju dom där instrumenten så himla mycket, så jag kan ana att de har det väldigt bra.
På senaste tiden har det blivit en himla massa gitarrköp då August ska få sin alldeles egna i julklapp & då kände sig pappan i huset avundsjuk & investerade i en han med, haha.
 
Och vad gör jag då? 
Här hemma i ett alldeles tomt hus.
Jo jag NJUTER.
Jag har även gått promenad själv med Mally, börjat laga middag, städat, yogat, läst bloggar.
Haft det hur himla bra som helst alltså.
Jag tycker att gitarr-söndagar borde vara obligatoriska from. Nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Hedlund

ÅH låter helt underbart. För alla! ;-) De där stunderna med sig själv alltså, det är lyxigt.
KRAM vännen!

Svar: SÅ lyxigt!! 💖
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 22:37:15
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Malin S

Ensam egentid kan vara något av det bästa ;)

Svar: Verkligen!! 👍🙏
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 22:59:52
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0