Zzzzzz..

OJ vad trött jag är just nu.
August vaknade vid halv 4 & var helt förtvivlad över att pappa var borta.
Han sprang upp på hans kontor & storgrät. 
Sedan kunde han inte somna om på flera timmar, så först runt halv 6 fick vi oss en till timmes sömn.
Zzzzzz...
 
Tur att herrn i huset kommer hem snart igen för jag vet någon som saknar honom väldigt mycket!
 
 
Nu ska vi slänga oss i kläderna & åka till en vacker park för promenad med Julie. 
Antar att den kommer sluta såhär ganska omgående för min lilla skatt.
Önskar att även jag kunde bli omkringskjutsad såhär idag ;) 
 
Håll utkik efter något nytt idag & hojta gärna till när ni ser vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötis :-)

Svar: 💖
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 20:49:44
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad är det som ska hända? :)

Svar: Ja men kära nån vad det segar ;) haha!! Imorgon får vi hoppas ni får se!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 21:32:20
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: På Selmas gata

Men lilla hjärtat då:-( Här har vi också en pappagris som blir helt förtvivlad om pappa inte är hemma när det är läggdags... Spännande med nyheter, men än så länge ser jag inget ovanligt?:) Kramkram

Svar: Inget ovanligt än så länge tyvärr! Håller timmarna för imorgon!!
Godingar som älskar sina pappor så mycket ❤️
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 21:49:34
URL: http://selmasgata.blogspot.se/
Postat av: Camla

Inte bara tre såg jag nu! Men reklam it is ;)

Svar: Det är ingen extra reklam alls? Verkligen NOLL reklam-arbeten har jag just nu?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 22:23:03
Postat av: Camla

Min förra kommentar försvann. Men ja du har blivit med reklam på bloggen?! Am I right?!

Svar: Nope! Ingen ändring idag tyvärr. Hoppas på imorgon!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 22:24:09
Postat av: Emma

Jag tänkte också på reklamen:) men man kanske inte tänkt på den innan men nu när man letade efter nåt nytt så upptäckte jag den:)

Superblogg btw!:D väntar med spänning inför förändringen;-)

Svar: Näe den är tyvärr inte ny alls :) Jag väntar med spänning jag med men det verkar dröja :/ SUCK!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-05 @ 06:06:07
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Du har en kategori som heter "0" och den är tom?! Reagerade på att du skrev NOLL här ovan med stora bokstäver. En till bebis på G?! Hehe. Kram

Svar: Oj nej den kategorin har jag inte skapat! Det måste vara ett misstag :) Tyvärr så får ni visst inte se vad som pågår än. Jättetrist! Men snart så!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-05 @ 19:34:29
URL: http://novanoelsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0