Because I'm worth it

Ni var många som skrev & grattade även MIG i söndags.
Eftersom jag då fyllde ett år som mamma.
Så jäkla gulligt tycker jag.
Aldrig har jag tänkt den tanken förut.
Självklart ska man ju fira att man fyller ett år som förälder.
Jag älskar att fira ungefär allt. Andrew tycker jag är lite knäpp, men det är ju sååå roligt att fira.
Dricka lite skumpa, äta en god middag, få en liten present. Love love love it.
Så jag åkte helt sonika till närmsta blomsterbutik & köpte mig (& Andrew, hehe..) det största fånget med liljor som jag kunde komma åt.
För att fira ett helt år som Mamma & Pappa ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad gulligt! Den idén lånar jag nog (om det är ok?). Jag älskar oxå att fira och liljor är ju helt underbara! :)

Svar: Såklart du också ska köpa liljor!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 07:51:02
Postat av: Annica

Åhhh, klart man ska fira sig själv! Jag har varit mamma i sju år och kan ibland knappt fatta det! Så att ta den tiden att fira sig själv och reflektera över livet lite, låter som en underbar idé! Kram!
Ps.. Har nu läst om när du plussade :):) Så himla kul fast att det var länge sen nu!

Svar: Åh 7 år! Det är inte dåligt det. Grattis till dig ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 09:36:29
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Josefine

Helt klart ska man fira sig själv också. Även om det är det underbaraste som finns att vara förälder, så är det ingen dans på rosor. Så nog förtjänar även en mamma och pappa att fira sig själva lite!

Svar: Allt ska firas! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 09:37:52
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Gulligt! Jättefina blommor! :)

Svar: Älskar älskar liljor :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 10:49:48
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Nikita

Klart man ska fira allt som går att fira :-)
Det gör du rätt i !!

Svar: Eller huuur? :)Älskar att fira!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 15:09:51
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

SJÄLVKLART ska man fira även sig själv då baren fyller år. Att du fått den äran att vara förälder, att du orkar med alla sömnlösa nätter, alla trotsåldrar, allt hårslitande... Finns många anledningar till att ge sig själv som förälder en extra klapp på axeln.. eller ett fång med liljor :-)

PUSS och KRAM !!!

Svar: Ja det lilla gör SÅ mycket!! :)Minsta lilla gör mig överlycklig dessa dagar ;)
PUSS <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 22:45:33
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Klart man ska fira det också! Man får ta till vara på alla tillfällen att fira och hålla kalas, är ju så roligt att uppskatta och uppskattas. Det behöver man i vardagen :D

Svar: Absolut! :) Att fira är nog det mysigaste som finns. Vad det än är :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-22 @ 09:52:14
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Det tycker jag att du gjorde helt rätt i :-)
Ett år som förälder är helt klar värt att fira. Det är lätt att glömma bort sig själv. Att vara förälder är det underbaraste som finns men det är inte alltid en dans på rosor.

Superfina blommor förresten :-)

Svar: Ja man måste verkligen skämma bort sig själv ibland!! Älskar liljor :) Visst är dom fina!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-22 @ 10:16:57
Postat av: 2-barns-mamman

En sån gullig tanke. Jag har aldrig tänkt på det förut. :-)

Svar: Alla mammor & pappor är värda att fira :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-28 @ 22:36:58
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0