Blåbärsmuffins & Sverigebesök

Vilken dag!
Vi fick sova hela natten (YES!!) , jag hade energi att baka goda blåbärsmuffins till finbesöket som väntade, hade världens mysigaste lååånga fikastund med nya vänner & sedan.
Ja sedan gick det utför.
August somnade inte! Han hostade hostade hostade & tillslut fick vi ge upp försök på middagsvila.
Så han har inte sovit sedan halv10 imorse?
Och är fortfarande uppe!?

Jag är en TRÖTT mama!
Men så glad! Väldigt glad & tacksam över mina nya vänner!
Och att det är helg. Vilket betyder familjetid.
Jag älskar verkligen familjetid!
 

 
Även jag kan tycka att rosa & hjärtan är fint ibland ;)
 
 
 
Recept kommer! Verkligen busenkla att svänga ihop!!

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

nejmen vilken pigg liten plutt. men visst gör det ont i hjärtat när dom små verkligen behöver sova men inte kan för att hostan sätter stopp..åh :(

Svar: Ja verkligen hjärtskärande! Gud så jobbigt det varit hela natten :(
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-02 @ 05:38:45
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Åh vad gott det såg ut!

Svar: Det var det verkligen! Måste slänga upp recept här snart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-03 @ 07:09:03
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: karolina, mamma till My ♥

ser superoda ut! mums:)

Svar: Det var dom verkligen! Måste få tummen ur & lägga upp recept :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 10:26:35
URL: http://lillamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0