Friday Fun

Hjälp vad alla planer krånglar & blir omkastade denna veckan. Puh!
För ett kontrollfreak som mig, är det mindre kul. Men jag får se det som bra träning att försöka planera om & planera in nytt.
 
Det är Fredag & trots ovetande & ostrukturerad dag, så är jag himla glad!
Ikväll ska jag mest troligt gå på konsert & det ser jag fram emot.
Kanske slänger jag på mig dessa godingar som jag hittade i en butik igår.
Dom bara ropade på mig!
Underligt hur ett tygstycke kan skrika ens namn så högt att man bara måååste köpa ;)
 
 
Hoppas ni har en riktigt fin Fredag kära ni!

Kommentarer
Postat av: Jenny från Karlstad

Usch vad trist när det krånglar så.....
men hoppas att du kommer iväg på konserten ikväll och får en fortsatt bra fredag.

Vilka snygga byxor, kan förstå att de ropade på dig :-)

Svar: Ja jag är KÄR i ett par byxor!! ;)
Tack. Vi hade en jättekul kväll! Hoppas din helg är fin!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-08 @ 17:31:26
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt härlig fredag! Så kul det lät med konsert :)

Svar: Tack!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-08 @ 20:54:28
Postat av: Nathalie

Ja det var jag som skrev ovan. Fråga mig inte varför det försvann...

Svar: hehe. det händer mig jämt när jag kommenterar från mobilen. Såååå trist
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-08 @ 20:55:31
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0