Glad alla hjärtans ♥

Jag är inte heltokig i presenter, fluffiga gosedjur eller överprismiddagar ute, bara för att det är en särskilld dag på året.
MEN. Jag älskar hur kärleksfulla de flesta är idag.
Hur man visar extra uppskattning.
Hur familjer sitter ner & äter en måltid tillsammans.
Det är ändå fint att ha en dag som går i kärlekens tecken.
Jag vaknade upp till världens finaste handskrivna kärleksförklaring från min älskade man som definitivt värmde ända in i hjärteroten.
 
Annars "firar" vi med heminspektion, storstädning av städfirma & en äcklig huvudvärk som inte är från denna värld.
 
Glad alla hjärtans dag älskade bloggläsare.
Ni gör min dag, varje dag.
Ni är så fina som finns där när jag ber om tips & råd. Alltid stöttar ni!
All kärlek till er
♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Glad alla hjärtans på er fina! Hoppas huvudvärken går över snart! Kraaaam

Svar: Glad alla hjärtans <3 Och tack! Jag är allt en riktig gnällmajja nu ;) hehe.KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 16:21:33
URL: http://nathalier.blogg%20se
Postat av: Moa

Åh sånt underbart liv du har i usa! Har alltid velat flytta dit, men idag är jag glad att jag inte bor där. Med allt med Livia hade jag varit skuldsatt upp över huvudet eller så hade hon inte funnit! =(

Grattis i förskott till din lilla guldklimp! =)

sv. Vad tråkigt att du inte kunde lämna! Nästa gång kanske?! ;)

Svar: Gulle dig! Altså.. om man inte har försäkring här, så är livet inte så underbart som det ser ut alla gånger.
Har man en bra försäkring & pengar, så är livet underbart!
Fin hon är din Livia! <3

Och tack för grattis! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 17:00:35
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Jag är smått allergisk mot dagar som denna men det kanske beror på att jag själv aldrig får några fina kärleksförklaringar eller gulligull grejer.. Förutom fina handgjorda grejer från förskolan då förstås ;-)
Puss på dig i dag och hopps du snabbt är bra!

Svar: ååh de där handgjorda grejerna längtar jag efter!! Det är väl ändå kärleksförklaringar & gulligull gånger 1000? ;) Hur mycket har du sparat? hehe.PUSS & hoppas din dag blir bra! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 18:40:18
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Lotta

Hoppas att ni får en mysig kväll tillsammans och att huvudvärken lättat. Tycker också att det viktigaste är att tillbringa tid tillsammans med de man älskar, inte att köpa presenter idag.
Krya på dig och tack för en bra blogg!

Svar: TACK! Detsamma till dig <3Kram kram kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 19:01:43
Postat av: Frida - Vita Villan

<3 <3 <3

Svar: <3<3<3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 19:37:36
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Annso

Glad alla hjärtans dag fisan. :)

Svar: KRAM på dig hjärtat! Hoppas du haft en GLAD dag ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 19:53:32
Postat av: Nikita

Hoppas ni haft en bra dag och att din huvudvärk gått över .

Svar: Tack! Och detsamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 20:15:18
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: louise

Massor av kärlek fina du!!

Svar: Massor med kärlek till dig! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 20:23:32
Postat av: Moa

Ja precis, det är liksom som om pengar är allt där =/ Tråkigt för jag älskar det landet alltså! ;)

Svar: Japp. Pengar är livet här. Pengar är ungefär allt! Det finns mycket som är knäppt här & mycket som är knäppt i Sverige ;) Svårt att välja en favorit för mig som bott här så länge nu ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-14 @ 22:38:18
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Annica

Hej Jenny,

Jag hittade till din blogg av en slump och är helt hooked! Håller på att läsa den från början och har läst lite från dina senaste inlägg. Kul att läsa hur ditt liv var då i New York och samtidigt veta vad som väntade dig ;) Det slår mig hur lika vi är i tänk och vad vi gillar osv när jag läser! Häftigt! Kommer fortsätta följa dig, tycker din blogg är toppen!

Svar: Men åååh vad glad jag blir <3 Välkommen & jag hoppas verkligen du kommer stanna! Hoppas du har en fin helg! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 10:26:44
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Annso

Det har jag. :) Kram.

Svar: Bra <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0