Inte en bättre dag

Jag blev så hemskt trött igår & var jättefrusen, så jag gick till sängs redan vid halv 8!
Och strax efter jag lagt mig så kunde jag känna hur febern sakta men säkert gick upp.
Jag har sovit i 13 timmar men känner mig mer död än levande.
Så jävla trist.
Jag som har så mycket att hinna med innan Söndag..
Andrew måste åka till jobbet & hämta jobbdatorn, men sen kommer han som tur är, vara hemma hela dagen.
Vi fasar att August ska bli sjuk. På han 1årsdag & allt. Det får bara inte hända.
Jag & August har varit sjuka nonstop sedan vi slutade amma i December.
Så jäkla trött på detta är jag.

Nu skulle man ha en mormor, morfar, moster, morbror eller vad som helst som kunde hjälpa till.
Blah.
Denna dagen blev verkligen inte bättre eller gladare på något vis.
SUCK.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh massa kramar! Hoppas det vänder snart. Kram

2013-02-13 @ 16:56:47
Postat av: Nathalie

Och det var jag som skrev ovan :)

Svar: Tack kära du!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 16:58:14
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Hanna

Men vännen, så himla trist!! Håller tummarna att du blir frisk fort och att August INTE blir sjuk..! Vet hur det är, Lilly är inne på 3,4 förkylningen sen julas, varje gång håller det i sig upp t två veckor, så det har inte varit många friska dagar...ingen feber just nu dock, och vi andra är inte sjuka..än.
Kram t er!

Svar: Visst är förkylningarna förjäkla långdragna? SÅ fruktansvärt tröttsamt att inte få vara frisk! Och särskilt att se sina små snörvla & kämpa ❤ hoppas ni klarar er!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 17:12:05
Postat av: Mammi

Önskar jag vore hos er nu. Skulle bry mig om, fixa o trixa och kramas... ❤❤❤❤krya på dig!

Svar: Ja ny önskar jag med hela mitt hjärta att vi bodde nära! ❤❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 17:26:37
Postat av: Ida

Du får döpa din blogg till något :-) på blogg.se appen är din ruta alltid blank!

Svar: Åh det visste jag inte! Min blogg.se all har inte funkar sedan november! :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 17:52:39
URL: http://Http://idaceciliadanielsson.bligg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Och fy för att vara sjuk. Önskar er det bästa och hoppas att det går över snabbt innan 1-årsdagen.

Svar: Tack kära du ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 18:40:26
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Alexandra

Hej Jenny!

Har befunnit mig i Spanien nu under ett par veckor så har inte alls hängt med i din blogg, brukar annars titta in titt som tätt. Så har nu suttit & kollat igenom dina videoblogg-inlägg där du svarar på frågor.
& jag har ju så klart kommit på lite frågor.

Dels så undrar jag vilka städer förutom New York som du besökt i USA?
Vilka rekommenderar du att man ska åka till?
Jag har vart inne på att åka som Au pair. & har då vart inne på att antingen åka till Seattle eller Miami, vilket skulle du rekommendera? Tänker om du vet mer hur dem ställena är var för sig etc.. & om du isåfall kan beskriva lite om dem.. (:

Tack på för hand!

Krya på dig!!! Hoppas att du & August klarar er på från influensan under helgen. Kram

Svar: Hej & välkommen hem!! :) Jag har varit i många många städer, men delstater är Connecticut, New York, New Jersey, Atlanta, Tennesee, Illinois, Florida, Washington, Denver & Tuczon. Och om en vecka Californien ;)
Jag skulle inte inte rekommendera Florida utan Seattle ALLA gånger. Verkligen en dröm att bo dör. Florida är bara turister & pensionärer. Och en jäkla massa oväder.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 19:16:29
Postat av: Sara

Men usch va drygt att vara sjuk.
Jag vet precis hur det är. Jag har två barn och vi har varit sjuka nästan hela tiden ända sen ifrån november... Är så himla LESS.
Krya på dig och hoppas lilleman klarar sig.

Svar: Näe FY så trist!! Krya på er ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 19:18:54
Postat av: Anonym

Åh nej! Hoppas verkligen du kryar på dig snabbt och att killarna klarar sig. Det är ju så drygt med ständiga förkylningar och grejer som avlöser varandra. Min lille plutt har precis börjat på förskolan och jag är livrädd för att han ska ta med sig en massa baciller. Hu! Men det är väl bara att vänja sig :D

Svar: Förhoppningsvis har man ett immunförsvar av stål nästa vinter!! Hoppas ni klarar er! Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 19:27:43
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com
Postat av: Mikanilla

Usch och fy, krya på dig!

Svar: Sååå jäkla trist! Tack för omtanke ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 19:43:17
URL: http://mikanilla.blogg.se/mikanilla
Postat av: Alexandra

just ja.... Har ett minne utav att jag läst någon gång tidigare att du åkte som Au pair från början till USA. Stämmer det?
Rekommenderar du andra till att göra samma sak? :)

Som jag skrev tidigare så är jag inne på det spåret just nu.

Kram

Svar: Och jag skulle definitivt rekommendera att åka som au pair! Aupair in America! Lycka till & fråga gärna mer!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 19:57:22
Postat av: Hanna

Låter Inge vidare! Krya på er hälsningar från oss <3

Svar: Tack ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 20:03:57
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Fy vad trist :-( Krya på dig!
Här är vi också sjuka. Elvira har haft feber hela veckan, hon hostar och är snuvig och jag är rejält förkyld, hostar och har ont i halsen. Maken skulle fortsatt skola in henne på dagis denna v men det går inte när hon är sjuk så nästa vecka får jag, maken och min mamma turas om att vara hemma med henne. Det blir till att köra några inskolningsdagar då och några på sportlovet.Det är verkligen inte lätt att få det att gå ihop när man är sjuk/har sjuka barn. Håller tummarna för att du snart är frisk och för att A och A klaras sig så alla är friska på lillprinsens 1-årsdag. ta hand om dig <3

Svar: Näe så trist för er!! :( vilken tur att du får hjälp dock! Krya på ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 20:14:33
Postat av: Nina

Din stackare :-( Usch, inte kul att vara sjuk och speciellt inte när man absolut inte kan vara sjuk. Förstår att du saknar att ha släktingar nära som kan rycka in och hjälpa till. Skickar massor av stora krya på dig kramar!

Svar: Vi blir alltid sjuka runt bemärkelsedagar, semester osv. Tröttsamt altså! Tack för pepp & fina ord ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 20:44:16
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Jenny

Usch då. Inte kul med sjukdomar, speciellt inte sen man fick barn (vi har varit sjuka allihop, en efter en i familjen nu precis, så jag vet hur tröttsamt det är!). Krya på dig och håller tummarna för att August inte blir sjuk nu där det är kalas på gång.

Svar: Så jäkla trist att man bara avlöser varandra!! Hoppas ni får bli friska snart ❤ tack för fina ord!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 20:56:35
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Annso

August kommer vara frisk på sin ettårsdag, du å andra sidan, ska dricka mängder med vätska nu, ta det lugnt OCH INTE stressa upp dig hur svårt det än är. Kramar till sjuklingen.

Svar: Tack kära du för omtanken ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-13 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0