Nashville by night. Inte världens bästa video ;)


Kommentarer
Postat av: elin - mamma till Signe

fasen vilken underbar video älskade du:-D

Svar: hahaha. Världens sämsta video ever ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 08:46:02
URL: http://flieo.blogg.se
Postat av: Stine

Ahh sa kul, jeg var i Nashville for ett par ar siden, danset line-dancing pa The White Horse (tror jeg det het hvis jeg ikke husker feil) :)

Svar: Åh vad roligt! :) Jag har alltid velat lära mig Line Dancing!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 09:55:51
URL: http://me-stinesanne.blogspot.co.uk/
Postat av: Hanna Melkers mamma

Haha! Några öl förvrängde svenskan till svengelska, kunde inte låta bli att tänka på Silvstedt, förlåt haha! Puss älskade du <3

Svar: Så himla PINSAMT! hahahah. Jaajaa. Jag bjur på den ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 10:56:17
Postat av: Madeleine Hutchinson

Ser inte helt fel ut för en fredag kväll! Hoppas att ni hade en bra kväll :)

Svar: Det hade vi verkligen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 13:22:27
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Anna

TACK för sightseeing turen :) Känns som något man måste uppleva!

Svar: hehe, man ser ju inte så mycket ;) Så himla kass video. Oh well! Det är verkligen värt ett besök kan jag berätta! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 13:29:20
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Malin - Edwins mamma

Hihihi, du är galet söt Jenny!! :D

Hoppas att det ordnar sig för dig med cystorna...har själv haft cystor i ena äggstocken. Dessutom upptäckte jag en knöl i bröstet när jag amma - som visa sig vara en cysta! Man blir otroligt tacksam över livet o verkligen värdesätter sitt eget liv mer med tanke på att man inte vill missa en sekund av ens knodds liv! Du ska se det ordnar sig!

KRAM

Svar: Åh <3 gulle dig!
vad jobbigt att upptäcka en knöl.. :( Och det är precis som du säger,. man vill inte missa en sekund av sin älskade lillas liv! tack för dina fina ord & för att du delar med dig vännen.
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 13:40:24
Postat av: Hanna

Haha - ÄLSKAR videon!! Så kul att se downtown Naschville (där jag ju varit -95 men minns inte så mkt) och du är ju galet söt! Hoppasdu hade en kul kväll!

Svar: hahaha. Så jäkla dålig video ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 15:47:47
Postat av: Hanna

Härlig stavning där som vanligt - menar ju NASHVILLE..! Jagsluddrade lite väl mkt... ;)

2013-02-09 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0