Skrutt dag

Näääe hörrni vilken dålig dag det är idag!
Allt går fel, August är gnällig deluxe, jag är sur som en sill & bara muttrar för mig själv.
Haha.
Dessa dagarna är nog de värsta! För det finns liksom inget att göra åt det.
Man måste bara få vara riktigt sur & trött ibland.
Ska gå & lägga mig tidigt för att förskona min man från mitt hemska humör, hehe.
Och så vaknar jag upp imorgon, pigg & fräsch igen!
Imorgon ska jag yoga på morgonen & det betyder lugn & ro i över en timme.
Love it!
 
Hoppas ni har en härlig tisdag. Jag har sett att ni mölar pannkakor & semlor där hemma så jag antar att ni är på bättre humör än mig ;)
 
Mvh,
Surpuppa
 

Kommentarer
Postat av: Annso

Näru, den här surpuppan avskyr semlor. Prutt vilken skruttdag det varit idag.

Svar: Ja tycker inte heller om semlor. Blä. Skit dag. Vi kan sura ihop <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 20:32:22
Postat av: Annso

Det är alltid bättre att sura ihop med någon... Men imorgon är vi lite gladare vad? <3

Svar: Verkligen! Jag älskar att sura med vänner! haha. Imorgon blir absolut en bättre dag! <3 Då är vi glada!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 21:11:30
Postat av: Hanna Melkers mamma

Skitdag här med! Och semlorna kan nån köra upp!, blääää!!!
Tur att man fick skypa med dig iallafall, Love you darling!

Svar: Ja det gjorde min dag!! Imorgon tar vi nya tag! Vi försöker skypa igen vid 11? ;)
LOVE YOU
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 21:22:51
Postat av: Hanna

Vissa dagar alltså.... Man kan känna hur man nästan morrar innan man ens klivit ur sängen.. Hoppas morgondagen blir bättre! Kramar

Svar: Precis!! Idag var verkligen en sådan dag! Känner mig lite lugnare nu när lillkorven ligger i sängen & middagen står på bordet ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0