Tadaaaa!

Såhär blev resultatet av evighetsskruvandet igår.
 
 
Älskar praktisk förvaring!
Vet att en viss herre kommer ha ett överflöd av leksaker om ca en vecka, så korgarna kommer defititivt snart vara fyllda med massa skoj.
 
Nu ska jag börja göra mig iordning så smått inför utekvällen. Det gäller att börja tidigt när man har en liten korv att hålla ögat på. Anar att jag kommer springa runt med smink på ena ögat i någon timme. Hoppas inte det ringer på dörren, haha.
Åh! På tal om det. Måste visa er vad som kom med posten idag. Ett paket som jag längtat efter lääänge!
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det så kul ikväll! Vad ska du på för konsert?

Svar: Det var bla Shinedown :) Inte direkt mina favoriter, men det är gratis så varför inte? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-08 @ 22:15:00
Postat av: Hanna

Har tänk massor på dig!

Hoppas helgen blir fin. Kramar

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-08 @ 22:32:22
URL: http://hannarosell.se
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

ah..så bra det blev med förvaringen. hoppas ni att du hade en helt uuuunderbar utekväll!

Svar: Ja jag blev väldans nöjd faktiskt :) Tack!! Det hade vi verkiligen :) Hoppas ni har en härlig barnfri Lördag!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 06:11:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anna

Fint det blev :) hoppas du hade en grym fredagskväll!

Svar: Tack!! :) Jag är såå nöjd. Och vi hade en toppenkväll! :) Hoppas även du har en fin helg!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 09:00:24
Postat av: Frida - Vita Villan

Så bra det blev! De har ju en tendens att få en hel del leksaker när de fyller år. Något som jag tänkt förbjuda då mina barn fyller år. =) Blir tokig på alla leksaker överallt och inte leker de med allt heller. Dock har lilleman väldigt svårt att göra sig av med sina gamla leksaker. En del av bebisgrejerna han har i sitt rum ställde jag in till lillasyster för ett tag sen. O vilket hallaballå det blev då han såg det, det var minsann hans! Måste nog ändå rensa lite snart eftersom det inte skulle kunna gå att förbjuda familj och släkt att köpa leksaker.
Hoppas du har en bra helg!
Kram

Svar: Det kan inte vara lätt att börja dela sina leksaker. Godingen! Och även jag vill förbjuda folk att köpa saker till August. Iallafall plastiga skräpleksaker osv. Förstår inte att folk tar illa vid sig när man sätter "riktlinjer" på vad man faktiskt VILL ha.
Hoppas äve ni har en fin helg <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 20:03:01
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0