Perfekt Söndag

Idag är jag så himla tacksam för allt typ.
Hela livet känns sådär underbart bra!
 
Jag är tacksam över
  • att jag fick träna en timmes yoga på gymmet medan Andrew var hemma med August
  • att jag fick handla mat i lugn & ro (utan att behöva köpa en tandborste för att göra minimänniskan glad ;))
  • världens godaste lunch. Se bild!
  • min fina fina vän som är på ingång om ett par timmar. LÄNGTAR!
  • min familj där hemma i Sverige. Världens bästa är dom.
 
 
 
Hoppas att ni haft en riktigt bra helg & TACK för alla underbara kommentarer som regnar in varenda dag.
Jag älskar att läsa & försöker alltid svara på varenda en <3

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två småttingar

Härligt vännen!❤

Svar: Ja verkligen! :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 23:45:44
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Karolina, mamma till My ❤

Vad underbart det låter :) borde också börja med detta!:) har inte hunnit kommentera dina videobloggar men måste bara säga; vad otroligt varm och jordnära du verkar vara. Jättehärlug svenskamerikanskkarlstad dialekt har du:) många kramar

Svar: Nämen vad söt du är!! <3 tack kära kära du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 00:19:18
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt!

Svar: Ja verklign en toppendag! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 07:09:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0