Så glad så glad

Vilken fin tisdag det har varit!
Jag hann även en snabb skype med Caroline på eftermiddagen.
Som jag saknar den människan i mitt liv!
MEN. Jag behöver inte sakna så länge till, då hon flyger hit på Söndag med sin lilla Audrey & stannar till Torsdag.
Jippiii!
Så roligt ska det bli!
Hennes man är bortrest på jobb i två veckor & i överraskningsjulklapp fick hon en resa till MIG :)
Tänk att våra män hade smidit planer bakom våra ryggar & visste att vi skulle bli så glada!
Underbara är vad dom är!
Andrew ska även han ut & resa för jobb så det är ju verkligen perfekt!
LÄNGTAR!
 
 
Och August ska få leka med sin, faktiskt första, kompis varenda minut :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å vilken härlig överraskning! Tid med vänner är så otroligt värdefullt.

Svar: Verkligen!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-09 @ 10:26:38
Postat av: Ida B

Vet att det inte är frågestund, men jag frågar ändå. ;)
Nu är det denna tvn jag sett på igen, där dom alltid måste visa registreringsbevis för bilen i USA. Hur funkar det där egentligen? :) Hade en till fråga, men den har försvunnit. F-n! Kram på dig

Svar: hahahah. ÄLSKAR verkligen dina frågor vännen! Ja man ska ha sitt registreringsbevis i handskfacket. Alltid! Man har helt enkelt ett papper som är till för att ligga i bilen som man får vid bilköp/försäkring av bilen. Så enkelt var det med det ;) Hojta till när du har nästa fråga på lager. Puss
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-09 @ 10:50:32
Postat av: Maria, Livet med tre

För det första.. Hur underbart gulligt var inte det av era män att fixa detta?!

För det andra.. HUR mysigt och kul kommer ni inte ha då?!!!

Och för det tredje.. Ha ha ha ha ha ha, älskar Ida B`s fråga!! Det är verkligen så .. jag kommer också på saker som jag sett på film eller tv och undrar hur det egentligen ligger till i verkliga livet. Nästa gång ska jag fråga dig helt enkelt! ;-)

Kram & Puss!!!

Svar: Jaa hur gulligt var det inte!!? Så jäkla fint gjort. Och vi kommer ha såååå roligt! :) Vin varje dag ;)hehe. Ja Ida har underbara frågor! Fråga på om du ser något knäppt ;)PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-09 @ 22:55:27
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0