Tornado & Yoga

Hjälp vilken natt vi haft.
August var uppe vid midnatt redan & vägrade somna om!
I 2 timmar försökte jag, sedan fick Andrew hjälpa. En timme senare sov han fortfarande inte & jag tror inte vi somnade förrän halv 4.
Sedan var han uppe vid 5 igen!
Vad går ungen på!?!

Undertiden var det tornado warning ute & hjälp vad det blåste!
Måste kolla hur mycket skada som har skett i vårt område.
 
OM August vaknar som vanligt efter sin vila så sticker jag iväg & yogar.
Behöver slappna av!
 
Förresten! Himla rolig input. Min yogalärare är en svenska! Så jäkla random, men väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: Carro i Norrland

Oj låter som en tuff natt, hoppas kommande natt blir bättre:-) Kanske det var stormen som gjorde att August hade svårt att komma till ro?

Kul med en svensk yogalärare, världen är liten eller så är det vi svenskar som sprider ut oss haha

Svar: Ja det kanske var stormen! Den var verkligen inte att leka med. Puh! Och jag tror det är massa tänder på G. OJ vad han dregglar helt plötsligt. Alrig en lugn stund ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-30 @ 16:29:46
Postat av: Anonym

Huu! Exakt en sån natt hade vi natten mellan lördag och söndag. Och uppe och hoppar tidigt på morgonen! Jösses vad trötta vi var hela familjen på söndagseftermiddagen! Märkligt hur de orkar de där små! :)

Svar: Ja det är ju ett under att dom kan hålla sina små ögon öppna! Pust! Men oj vad man älskar dom ändå ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-30 @ 19:41:31
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com
Postat av: Sarasdiary

Men huuua vilken natt :-( Håller tummarna att ni får en bättre natt i dag! <3

Svar: Sååå läääskigt med dessa tornardos! Hua! Jag hoppas verkligen vi få sova inatt! Och ni med! :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-30 @ 20:31:28
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdairy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0