Bilförvaring & nya solisar

Vi (jag) har det alltid så himla rörigt i vår (min) bil där hemma i Nashville med en miljon saker överallt till August/hund osv & innan vi åkte till Sverige sa jag till Andrew att nu måste vi ju hitta en lösning till detta.
Hittade en superförvaring på mammashop.se som jag är otroligt nyfiken på att testa om en vecka då vi åker hem!
Det fick även följa med ett par solglasögon till August i beställningen eftersom vi tappat bort hans andra par. De är från Mooki & passar perfekt. Toppen kvalitet tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tuffa brillor ;) blev riktigt sugen på att klicka hem ett par i rosa till Ella :)

Svar: Ja de är så fina!! :) och "stadiga"! Väldigt bra kvalitet!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-21 @ 09:10:09
Postat av: emma sofie

En sån skulle vi behöva i vår bil!

Svar: Ja visst är det smart förvaring!? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-21 @ 10:21:48
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0