En byrå fick flytta in

Ni som följer mig på instagram (jemlp) har säkert förstått att vi är lite i möbelköparetagen.
Himla kul att få ett "ryck" igen.
Nu är det sovrummet som ska rustas upp & hela helgen har gått åt att hitta en byrå.
Jag vill gärna börja med en stor möbel & sedan dekorera utifrån den.
Det är inte lätt alltså!
Men på sista anhalten i eftermiddags så fann jag "den" äntligen & nu har den fått flytta in hos oss.
Den är så himla fin & jag fullkomligt älskar att den levt på en farm sedan 60-talet.
Det där med sprillans nya IKEA-möbler är inte riktigt min grej alltså.
Nu har jag fått mersmak & vill så himla gärna dekorera klart hela rummet.
Noll tålamod har jag. Har målat upp en bild i huvudet & vill ha klart allt nu nu nuuuu.
Känner ni igen er? ;)

Jag får ta kort på den imorgon då solen gått upp.
Kameran har legat i den där väskan sedan vi kom hem & det är nog dags att packa upp den nu.
Ja imorgon får ni se min nya kärlek!
 
Nu ska vi se True Blood. 4 nya avsnitt har vi att ta igen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det där var inte snällt, visa mig nuuuuu😉

Svar: Det är inte ljust nog att ta bilder än ;) Får visa senare! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-29 @ 07:49:11
Postat av: Annica

Känner verkligen igen det här med noll tålamod!! Får jag en idé i huvet, vad det än handlar om, så är det som om hela kroppen blir rastlös och jag kan knappt tänka på annat!
Kul att ni hittade nåt ni gillar! Ser fram emot bild!
kram

Svar: Ja precis så är jag med!! haha ;) Nu vill jag åka & fixa & köpa ALLT. NUUU! hehe ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-29 @ 08:31:35
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Trees, mamma i London

Åh köpte du den från instagram? Gillade den också.
Tror den passar i ert hus!! Och jag tror du kommer få till det skitsnyggt med den :D

Svar: Nää det blev inte det. Blev tokkär i en annan ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-29 @ 18:37:08
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Carro i Norrland

Underbart när man har fått den där klara bilden av hur man vill ha det:-) Då är det bara att tuta o köra;-) Förstår att du vill ha klart allt på en gång, jag har också väldigt dåligt tålamod när det kommer till inredning:-)

Svar: Jaaa jag vill bara köpa allt allt NUU ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-29 @ 20:11:50
Postat av: Malin S

Men åh! Vovven! Så söt!! :)

Svar: Ja han är för underbar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-31 @ 21:15:08
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0