Ett litet blåbär har flyttat in

Minns ni att jag letade efter en docka till August?
Well. Nu behöver jag inte leta mer.
Ni var väldigt många som rekommenderade ett "Rubens Barn", så när jag såg dom i ett skyltfönster till en sybutik i Karlstad, så blev jag helt kär.
Ni visste precis vad jag var ute efter!
De stora dockorna var tyvärr slut, men det fanns kvar ett underbart litet blåbärsbarn kvar, som påminner mig så himla mycket om min älskade lillkorv.
 
 
 
Perfekt storlek för August små händer!
Nu börjar jakten på en fin trävagn som lilla blåbär kan bo i.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Åh vilken söt!

Svar: Ja så himla gulllig! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-27 @ 14:15:29
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, va söt!! Har aldrig sett dessa "live"
En knäpp fråga kanske, men hur uttalar ni August?!

Svar: de är såååå fina "live" :)
Ingen konstig fråga alls, vi fick den frågan varje dag i Sverige ;)
Vi säger August som månaden på engelska :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-27 @ 17:02:23
Postat av: jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

så söt:)

Svar: Visst är det gullig? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-27 @ 18:17:33
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Frida - Vita villan

Nämen en sån söt liten en. Passar en sötnos som August. Hoppas du hittat en fin vagn till lilla blåbär!
Kram

Svar: Visst är den söt? :) Inte det lättaste att hitta trävagn här, men jag får leta leta leta så hittar jag nog en :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-27 @ 23:20:11
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Underbart söt!! Har en Rubens barn-docka till Lilly, men tror hon måste få en till... :)

Svar: Ja jag vill ha kantarellen nu! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-28 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0