Öroninflammation

Ja jo det var väl som jag anade.
Korven har öroninflammation & tjock hals.
Uh så trist!
Stackars liten.
 
Och det känns inte roligare då jag vaknade upp helt genomförkyld med feber.
Vi har nu varit sjuka på samtliga semestrar denna familjen åkt på, haha. Lite skrattretande är det ju alltså!
 
Nej. Vi är inte så sura faktiskt. Nu måste vi se det fina i att vara i Sverige, vädret är toppen & vi är omringad av vår underbara familj.  
Lunch hos farmor blir allt vi tar åt oss att göra idag & imorgon hoppas jag att båda mår lite bättre.
 
Och jag måste verkligen tacka Åttkantens vårdcentral i Haga som tog in oss utan strul & kikade på lillen samt skrev ut medicin på under en halvtimme. Vilken service!
 

Jag tror att vi kanske har en liten golfstjärna i familjen! Killen visste precis hur man skulle göra häromveckan & ville INTE lämna golfbanan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh. Stackars, stackars liten! Min lilla bebis har också öroninflammation. Som tur är var det inga problem att få medicin utskrivet här i Spanien, vi fick väldigt bra service vilket känns bra. Mm blir ju lätt lite nervös när dom små bli sjuka när man är utomlands!
Puss på dig min vackra vän <3

Svar: Jaa stackars våra pluppar :( Och stackars OSS också. Det är ju inte roligt alltså. Men som tur är borde ju medicinen kicka in på ett par dagar så man börjar känna igen barnet igen.PUSS på er <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 09:36:22
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: KNULLA MIG

SÅÅÅ himla SÖÖÖÖT

Svar: Alltså är så himla nyfiken på ditt namn? Varför knulla mig?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 10:15:10
URL: http://golddigger.blogg.se/
Postat av: Clara

sötnosen, stackars liten, hoppas det blir bättre!

Svar: Tack!! ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 10:34:59
URL: http://strayindian.blogg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Men fy vad tråkigt! Lille gubben... :(
Hoppas att han fått medicin som hjälper.

Svar: Ja så trist men tur att penicillin verkar så snabbt!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 11:52:17
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/
Postat av: Annso

Krya på er. Kramar från London.

Svar: Tack & kram! Hoppas du har en fin semester!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 12:23:18
Postat av: Nora

Krya på er massor! Ni ser ändå ut att ha det fantastiskt, så himla fint!
Hur fungerar det med sjukvården här för er? Sitter och funderar hur det skulle bli när jag och Justin flyttar till USA, och på hur det då skulle bli när vi kommer och hälsar på :)
Sköt om er nu!
Kramar, Nora

Svar: Tack snälla du!! :) Är ni svenska medborgare? Barn har tydligen gratis sjukvård men vuxna går det på USA-försäkring. Maila mig så kan jag ta reda på mer! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 12:42:59
Postat av: anna m ludde

Men lille vännen då! Stackare! Hoppas ni alla tillfrisknar snabbt. Skön inställning du har trots allt. Kramar

Svar: Hellre sjuk här med hjälp 24/7, dör jag slipper städa samt laga mat än att vara frisk hemma själv ;) ja du fattar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 13:04:01
URL: http://annatotti.se
Postat av: Jeanette

Usch, vad typiskt och tråkigt att ni blev sjuka nu. Krya på er!

Mitt tips är att ge A nässpray i förebyggande mot öroninflammation, vid varje förkylning. Det har vi gjort på dottern sedan 1 1/2 år tillbaka och hon har inte haft öroninflammation sedan dess, trots förkylningar.

Svar: Verkligen typiskt! Och Tack för tips!! Himla bra!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 13:50:35
Postat av: △ ida.

åh stackarn! krya på er!

Svar: Jaa så trist! :( tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 18:45:38
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

krya på er!

Svar: Tack!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 19:12:08
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Vad trist, krya på er <3
Hoppas att bacillerna snart är borta igen.

Vilken liten sötnos som golfar :-)

Svar: Tack ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-20 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0